دلایل عدم ارائه اصلاح بودجه و عملکرد ۹ ماهه شهرداری ارائه شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قرار بود اصلاح بودجه و عملکرد ۹ ماهه شهرداری قبل از تقدیم بودجه ۱۴۰۱ به شورای اسلامی شهر ارائه شود که این اقدام انجام نشد؛ لذا دلایل این موضوع باید اعلام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی صبح امروز _یکشنبه هفدهم بهمن‌ماه_ در تذکر خود در بیست‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: ۲۳ آبان در هفدهمین جلسه علنی شورای شهر بر لزوم اصلاح بودجه و عملکرد ۹ ماهه شهرداری قبل از ارائه بودجه ۱۴۰۱ تذکر دادیم که متأسفانه شاهد هستیم در مسیر بررسی بودجه این اقدام انجام نشد.

وی افزود: این نقصان اشکالات زیادی را در روند بررسی بودجه ایجاد کرده است؛ لذا از شهردار اصفهان درخواست می‌کنیم که بخش مربوط دلایل عدم ارائه عملکرد ۹ ماهه و اصلاح بودجه ۹ ماهه را به صورت مکتوب به شورا اعلام کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در تذکر دیگری از شهردار اصفهان می‌خواهم براساس شیوه‌نامه اجرایی خزانه‌داری در شهرداری‌ها، سازمان‌های وابسته، مؤسسات و شرکت‌های تابعه ابلاغیه اسفند ۹۹ توسط سازمان شهرداری و دستورالعمل خزانه‌داری در شهرداری ابلاغیه اردیبهشت ۹۶ و اصلاحیه اسفند ۹۹ گزارش خود را در رابطه با میزان اقدام انجام شده تا قبل از رأی‌گیری بودجه به شورای اسلامی شهر ارائه دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کمیته سلامت اداری به استناد بند یک فصل دوم طرح شفافیت و ارتقای سلامت اداری، روز چهارشنبه بیستم بهمن برگزار می‌شود و طبق این بند رئیس و دو نماینده از شورا باید در این کمیته حضور داشته باشند، بنابراین امروز بررسی این موضوع در دستور کار قرار می‌گیرد.

کد خبر 553739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.