تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در مشهد جمع‌آوری شد

رئیس اداره ساماندهی تبلیغات صنوف سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ۱۵۳ تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز مربوط به صنوف مختلف از سطح مناطق شهری این کلان‌شهر جمع‌آوری شد.

محمدرضا حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جمع‌آوری این تعداد تابلو به متراژ یک‌هزار و ۱۶۰ مترمربع از سطح شهر مشهد با تلاش همکاران اداره تبلیغات صنوف سازمان و صدور احکام قضائی انجام شده است.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی صرفاً مجاز به نصب یک تابلوی شناسایی هستند، گفت: تمام افراد حقیقی و حقوقی متقاضی نصب تابلو، باید نسبت‌به دریافت مجوز اقدام کنند.

رئیس اداره ساماندهی تبلیغات صنوف سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: نصب تابلوهای تبلیغاتی و معرف کاربری بر پشت‌بام ساختمان‌ها با اشکال و ابعاد مختلف، آشفتگی بصری به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه براساس مواد ۵۵ و ۹۲ قانون شهرداری‌ها موضوع ساماندهی، اصلاح و جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: با توجه به اینکه نصب تابلوی شناسایی در مغازه‌های یک طبقه نباید بالاتر از بام مغازه قرار گیرد، در ساختمان‌های بیش از دو طبقه نیز نباید مزاحم نما و پنجره فوقانی شود.

حسین‌زاده افزود: در صورت رعایت نکردن ضوابط و عدم اصلاح تابلو، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد پس از ابلاغ دو اخطار اقدام به جمع‌آوری و جریمه خواهد کرد.

کد خبر 553700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.