پیروزی پر گل الدحیل و توقف التعاون عربستان

جدی‌ترین رقیب سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به بردی پر گل در لیگ ستارگان قطر دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از پایان تعطیلات بازی‌های باشگاهی به دلیل دیدارهای ملی، کم‌کم تنور رقابت‌های داخلی گرم و بازی‌های باشگاهی از سر گرفته می‌شود. شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الدحیل میهمان الریان، تیم نهم جدول بود که در نهایت موفق شد با چهار گل مقابل میزبانش به پیروزی برسد. گل‌های الدحیل را در این دیدار، نام تائه‌هی در دقیقه ۲۱، اولونگا در دقایق ۴۱ و ۵۳ و محمد موسی در دقیقه ۷۸ به ثمر رساندند. الدحیل با این پیروزی ۳۶ امتیازی شد و همچنان با وجود دو بازی بیشتر نسبت به السد صدرنشین، در رده دوم جدول است.

اما التعاون عربستان و الجیش سوریه که در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر رقابت دارند و برنده آن‌ها به گروهی که سپاهان در آن حضور دارد، صعود می‌کند نیز شب گذشته در رقابت‌های داخلی به مصاف حریفان‌شان رفتند. التعاون در هفته نوزدهم لیگ حرفه‌ای عربستان، میهمان الاهلی بود و در نهایت به تساوی یک بر یک رسید؛ تک گل التعاون را تاوامبا، مهاجم کامرونی این تیم در دقیقه ۵۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. التعاون در رده چهاردهم لیگ ۱۶ تیمی عربستان قرار دارد و الاهلی نهم است.

الجیش سوریه نیز در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر سوریه، میهمان تیم رده دومی تیشرین بود که در نهایت با نتیجه سه بر یک مغلوب این تیم شد. تیشرین در رده دوم جدول حضور دارد.

کد خبر 553684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.