ضرورت رفع آلودگی‌های بصری در شهر

شهردار شهرکرد گفت: برای رفع آلودگی‌های بصری در شهر، تمام صنوف باید همکاری کنند تا چهره شهر زیبا شود؛ همچنین مأموران شهرداری اقدامات لازم را با اخطار به متخلفان در این زمینه انجام می‌دهند و پیگیر رفع تخلفات هستند.

محمدتقی جاپلقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آلودگی‌های بصری در شهر، اظهار کرد: تابلوی فروشگاه‌های سطح شهر شهرکرد، آلودگی بصری فاجعه‌آمیزی است و در هیچ جای کشور چنین معضلی مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: برای رفع آلودگی‌های بصری در شهر، تمام صنوف باید همکاری کنند تا چهره شهر زیبا شود؛ همچنین مأموران شهرداری اقدامات لازم را با اخطار به متخلفان در این زمینه انجام می‌دهند و پیگیر رفع تخلفات هستند، این مهم در دستور کار است تا علاوه‌بر جمع‌آوری، ساماندهی و بهینه‌سازی نیز در این زمینه انجام می‌شود.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: گاهی تنها به منظور ایجاد یک سایبان برای فروشگاه، از هر وسیله‌ای استفاده شده و این نیز معضلی است که برای رفع آن باید اقدام شود. شهروندان شهرکرد فرهیخته هستند و در این طرح انتظار همراهی از آن‌ها داریم.

وی ادامه داد: اقداماتی در راستای رفع آلودگی‌های بصری در غرب شهرکرد از جمله مهدیه، اشکفتک و چالشتر آغاز شده و برنامه‌هایی نیز در آینده در دستور کار است. در این راستا مناطق کم‌برخوردار مورد توجه و الویت قرار دارد.

عقب‌نشینی منازل مسکونی واقع در خیابان‌ها در دستور کار است

جاپلقی تصریح کرد: اتوبوس جدیدی برای خط چالشتر در نظر گرفته می‌شود تا توزیع امکانات برای تمام مناطق شهر باشد.

وی اضافه کرد: عقب‌نشینی منازل مسکونی واقع در خیابان‌ها در دستور کار قرار دارد؛ اما نیازمند بودجه است. گاهی نیز شهروندان با شهرداری توافق نمی‌کنند، در حالی که مشارکت شهروندان لازمه بهینه‌سازی و رشد شهر است.

کد خبر 553669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.