رشد بیت کوین و اتریوم توسط آمازون

پس از گزارش مالی آمازون اعتماد سرمایه گذاران نسبت به سهام بخش فناوری تقویت شد و قیمت بیت کوین و اتریوم افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به دنبال گزارش مالی غول تجارت الکترونیک، قیمت بیت کوین و اتریوم افزایش یافت؛ رمزارزها در ماه‌های گذشته به طور قابل توجهی از روند سهام بخش فناوری پیروی کرده‌اند و بیت کوین با رشد ۷ درصدی در سطح ۴۱ هزار دلاری قرار گرفت، در حالی که اتریوم با افزایش ۸ درصدی به سطح ۳۰۱۲ دلاری رسید. هر دو رمزارز پس از رنج زنی در محدوده‌های ثابت در چند روز گذشته، امروز جهش یافتند.

رمز ارزهای اصلی عمدتاً در چند هفته گذشته وادار به رنج زنی در محدوده ثابتی شده‌اند. با توجه به اینکه سایر دارایی‌های پر ریسک در پی نگرانی‌ها از تأثیرات افزایش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو و گرایش این بانک به تشدید سیاست‌های پولی خود در سطح جهان، تضعیف شدند، رمزارزها نیز درجهت بازیابی خود در مسیر دشواری قرار گرفتند.

نوسانات ثابت رمزارز ها در محدوده‌های معاملاتی منجر شد که گاوهای ارز دیجیتال نفسی تازه کنند، در حالی که گاوها پیش‌تر در ماه نوامبر با فشار فروش شدیدی روبه‌رو شدند. در مقایسه، شاخص نزدک (Nasdaq ۱۰۰) به موجب نتایج ناامید کننده متا پلتفرمز، مالک فیس بوک و اینستاگرام به میزان ۴.۲ درصد افت کرد.

ادوارد مویا (Edward Moya)، تحلیلگر ارشد بازار در کارگزاری Oanda، اظهار کرد: بیت کوین به نوسانات خود زیر سطح ۴۰ هزار دلاری ادامه می‌دهد. این رمزارز در حال ساختن پایه‌ای است. با توجه به فروش یکجا و ارزان سهام در بخش فناوری، سرمایه گذاران رمزارزها باید نسبت به حاصل شدن کف‌های قیمتی در این بازار، کمی خوشبین تر باشند.

کد خبر 553631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.