مسابقه کتابخوانی بر محور کتاب «مرد بهاری» برگزار می‌شود

ازسوی انتشارات مدرسه، مسابقه بزرگ کتابخوانی بر مبنای محتوای کتاب «مرد بهاری» نوشته داوود امیریان ویژه گروه سنی نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ازسوی انتشارات مدرسه و به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مسابقه بزرگ کتابخوانی بر مبنای محتوای کتاب «مرد بهاری» برگزار می‌شود. زمان این مسابقه که برای گروه سنی نوجوان و بزرگسال طراحی شده است، بیست‌ودوم بهمن تا بیست‌وسوم اسفندماه ۱۴۰۰ است و برگزیدگان در روز بیست‌وچهارم اسفندماه اعلام خواهدشد.

کتاب «مرد بهاری» نوشته داوود امیریان، روایت داستانی از زندگی مردمان روستای آق‌کندی است. زمستان سال ۱۳۵۶ در روستای «آق کندی» که در محاصره برف است حادثه‌ای رخ می‌دهد. مردی از کوهستان‌های برف‌گیر از راه می‌رسد. این شخص وقتی متوجه می‌شود که ارتباط شهر با روستا قطع شده، خود را دهدار جدید معرفی می‌کند و زمام امور روستا را برعهده می‌گیرد و همه کسانی را که به مردم ستم می‌کرده‌اند تنبیه می‌کند. هنگام بهار وقتی که جاده‌ها باز می‌شود مرد ناپدید می‌شود.

همچنین انتشارات مدرسه در ایام دهه فجر، برنامه‌های متنوع دیگری مانند تجهیز ۱۰ کتابخانه در مناطق محروم کشور، ارائه تخفیف ویژه ۲۰ درصدی در تمام فروشگاه‌ها و نمایندگی‌ها، رونمایی از ۲۳ عنوان کتاب جدید مؤسسه، رونمایی از یک کتاب صوتی جدید و اعلام آغاز اجرای طرح چاپ کتاب بر اساس تقاضا را تدارک دیده است. این برنامه‌ها از دوازدهم بهمن آغاز شده و تابیست‌ودوم بهمن‌ماه ادامه دارد.

کد خبر 553626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.