جاساز حرفه‌ای محموله سنگین کالای قاچاق در کامیون تانکردار

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله کالای خارجی قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال که در یک کامیون تانکردار مخصوص حمل گاز جاساز شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان نائین حین کنترل خودروهای عبوری از محور نایین-اردستان به یک کامیون تانکردار مخصوص حمل گاز مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی تخصصی از این خودرو ۶۵ هزار و ۹۲۱ وسیله آشپزخانه، ۱۳ هزار و ۷۷۰ قطعه لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۲۸ اسباب‌بازی الکترونیکی، ۱۵ هزار و ۸۴ قطعه لوازم الکترونیکی، شش هزار و ۱۲۵ قطعه لوازم گوشی موبایل و ۳۶ دستگاه لپ‌تاپ خارجی که به طور حرفه‌ای در تانکر سوخت جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به توقیف کامیون مورد نظر و محموله آن، ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۴۰ میلیارد ریال اعلام شده است. همچنین راننده این کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی کشور که اقدام به قاچاق کالا می‌کنند و رکود، تورم و بیکاری جوانان را افزایش می‌دهند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آن‌ها نخواهد داد.

کد خبر 553602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.