بارش برف در محورهای غربی/جلوگیری پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به جلوگیری پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ گفت: از صبح امروز بارش برف در همه محورهای ارتباطی غربی استان اصفهان آغاز شده است و با توجه به وزش باد شدید در دیگر محورهای ارتباطی استان اصفهان، احتمال مسدود شدن گردنه‌های برف‌گیر به علت لغزندگی و کولاک وجود دارد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز بارش برف از صبح امروز در همه محورهای ارتباطی غربی استان اصفهان، اظهار کرد: همه محورهای ارتباطی استان لغزنده است و با توجه به وزش باد شدید در دیگر محورهای ارتباطی استان اصفهان، احتمال مسدود شدن برخی محورها و گردنه‌های برف‌گیر به علت لغزندگی شدید و کولاک وجود دارد.

وی با اشاره به جلوگیری پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ، ادامه داد: رانندگان باید در چنین موقعیت‌هایی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از شتاب و تغییر ناگهانی در مسیر دوری کنند تا تسلط کافی بر خودروی خود داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: لازم است شهروندان تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری و باک خودروی خود را کاملاً پر کنند، از سالم بودن بخاری و برف پاکن‌های خودرو مطمئن باشند و قوانین راهنمایی و رانندگی را در بارندگی‌ها رعایت کنند تا سفر بی‌خطر داشته باشند.

کد خبر 553598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.