‍ طراحی و ایجاد فضای مکث در خیابان‌های اراک

شهردار منطقه‌ دو اراک گفت: با همکاری سازمان‌های سیما، منظر و مدیریت پسماند شهرداری، طراحی و اجرای ایستگاه مکث در خیابان‌های جنت و فاطمیه انجام شده است.

مجتبی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این اقدامات در راستای افزایش سطح خدمات شهری و توسعه مبلمان شهری بوده است که از لحاظ بصری تأثیر بسزایی در بهبود سیمای شهری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هفته گذشته با همکاری نیروهای سازمان مدیریت پسماند، مسیر مجاور ریل راه‌آهن واقع در خیابان شریعتی و کوی رضوی پاکسازی شد، افزود: از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا می‌توان به شست‌وشوی علائم ترافیکی، اجرای طرح تنظیف و پاکسازی در خیابان‌ های امام خمینی (ره) و شهید بهشتی، جانمایی مخازن زباله جدید در خیابان‌های شهید شیرودی و فتح شیاکوه مقابل مسجد و نصب استاپر در ابتدای کوچه سپهر واقع در خیابان شریعتی اشاره کرد.

شهردار منطقه دو اراک خاطرنشان کرد: اقداماتی نیز در حوزه زیباسازی منطقه انجام شده که شامل جوشکاری نیمکت‌های آسیب‌دیده در پیاده‌راه امیرکبیر، رنگ‌آمیزی استاپرهای بوستان غدیر در شهرک بهشتی فاز یک، جمع‌آوری المان‌های مناسبتی ایام سوگواری فاطمیه از سطح منطقه، آغاز طراحی تصویری بر دیوار پست برق خیابان جنت، رنگ‌آمیزی ترانس‌های برق و مخابرات محدوده خیابان دکتر حسابی می‌شود.

کد خبر 553597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.