توزیع ۱۲۰ هزار اصله نهال رایگان در مشهد

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در هفته درختکاری سال‌ جاری، بیش از ۱۲۰ هزار اصله درخت مثمر و غیرمثمر رایگان بین شهروندان متقاضی به صورت غیرحضوری توزیع خواهد شد.

سید علی اکبر انتظام در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ثبت‌نام در طرح دریافت نهال رایگان از ۲۹ دی‌ماه آغاز شده است و تا ۲۹ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: شهروندان متقاضی می‌توانند از طریق وب‌سایت sm.mashhad.ir نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

وی با بیان این که آدرس مکان‌های اعلامی از سوی شهروندان برای دریافت نهال باید در محدوده مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد باشد، افزود: شهروندان می‌توانند با انتخاب گزینه کاشت در موقع ثبت‌نام، از امکان حضور اکیپ اجرایی برای بررسی موقعیت و امکان کاشت درخت بهره‌مند شوند.

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: دوره آموزشی ویژه کارشناسان فعال در سطح مناطق ۱۳‌ گانه برای نخستین بار به منظور ارائه خدمت مطلوب به شهروندان و تحویل نهال رایگان در اسفندماه و هفته درختکاری سال جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره برای نخستین بار و با هدف توجیه و آموزش کاربران سامانه جامع فضای سبز مشهد به منظور هماهنگی و ثبت درخواست شهروندان متقاضی دریافت و کاشت نهال، مقابل منازل شهروندان برگزار خواهد شد.

کد خبر 553548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.