جشنوارۀ عکس پاییز باغبهادران برگزیدگان خود را شناخت

شهردار باغبهادران گفت: هیئت داوران پس از بررسی‌های انجام شده از بین ۳۰۰ عکس ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ۱۰ اثر را به عنوان آثار برتر برای شرکت در بخش اصلی و حضور در رقابت انتخاب کردند و در نهایت سه اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب و معرفی شد.

حجت‌الله امینی در حاشیه اختتامیه جشنواره عکس پاییز باغبهادران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: باغبهادران از جمله مناطق گردشگری چشم‌نواز استان اصفهان است که به دلیل جاری بودن دائمی رودخانه زاینده‌رود، وجود بیشه‌زارها و درختان سر به فلک کشیده، شهری چهارفصل به شمار می‌آید و در میان فصل‌ها، پاییز باغبهادران فصلی شگفت‌انگیز است.

وی افزود: هنر زبان گویایی برای نمایش زیبایی‌ها به شمار می‌آید، از این رو مدیریت شهری باغبهادران در تلاش بوده با بهره‌مندی از هنر هنرمندان و شهروندان علاقه‌مند به این هنر، زوایای مختلفی از جذابیت‌های شهر را در این فصل را با استفاده از عکس به عنوان رسانه‌ای گویا و پرقدرت به نمایش بگذارد.

شهردار باغبهادران تصریح کرد: عکاسی به دلیل جذابیت و قدرتی که دارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیام خود را به مخاطب با زبان هنر منتقل می‌کند از این رو شهرداری باغبهادران با همکاری جمعیت هلال‌احمر و بسیج هنرمندان شهرستان لنجان اقدام به برگزاری جشنواره عکس پاییز باغبهادران کرد.

وی ادامه داد: این جشنواره فرصتی برای عکاسان حرفه‌ای، آماتور و عموم شهروندان علاقه‌مند به هنر عکاسی مهیا کرد تا با استفاده از دوربین عکاسی یا موبایل خود به ثبت تصاویری از زیبایی‌های پاییز باغبهادران و رقابت با یکدیگر بپردازند.

امینی اضافه کرد: شهرداری باغبهادران با همراهی بسیج هنرمندان شهرستان لنجان در طول برگزاری این جشنواره در راستای آموزش علاقه‌مندان به هنر عکاسی و ایجاد نشاط اجتماعی اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی رایگان با حضور اساتید مطرح استان کرد که خوشبختانه مورد استقبال شهروندان خصوصاً جوانان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در نهایت ۳۰۰ اثر که دربرگیرنده عکس‌هایی از محدوده شهر و روستاهای بخش باغبهادران و در مکان‌های عمومی، فضاهای شهری، زندگی روزمره، طبیعت‌شهری و مبلمان شهری که بیانگر جلوه‌های پاییزی طبیعت در این شهر ساحلی بود به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

شهردار باغبهادران خاطرنشان کرد: هیئت داوران پس از بررسی‌های انجام شده از بین ۳۰۰ عکس ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، ۱۰ اثر را به عنوان آثار برتر برای شرکت در بخش اصلی و حضور در رقابت انتخاب کرد و در نهایت آثار نجمه پولادی، محمد ایزدی و محمدمهدی شمسی به عنوان برگزیدگان این جشنواره و به ترتیب کیفیت آثار، اول تا سوم معرفی شدند.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر اختتامیه جشنواره پاییز باغبهادران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برای شرکت کنندگان در این جشنواره برگزار و جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا شد.

کد خبر 553460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.