جدول اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر در اصفهان اعلام شد

جدول اکران ۱۶ فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی سیتی‌سنتر و ساحل اصفهان اعلام شد.

به گزارش ایمنا، اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی اصفهان سیتی‌سنتر و ساحل ویژه اکران مردمی از جمعه پانزدهم بهمن با اکران فیلم " هناس"، "خائن کشی" و "لایه‌های دروغ" از ساعت ۱۸ آغاز شد.

طبق جدول اعلام شده همه ۱۶ فیلم ارائه شده فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو پردیس سینمایی سیتی‌سنتر و ساحل به طور همزمان ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ به نمایش گذاشته می‌شود.

فیلم‌های ماهان، ملاقات مردمی، لایه‌های دروغ، مرد بازنده، بیرو، بدون قرار قبلی، موقعیت مهدی، شب طلایی، ۲۸۸۸، شادروان، علف‌زار، شهرک، ضد و دسته دختران فیلم‌هایی است که در طول هفته به نمایش در می‌آید.

هر روز از یک هفته اکران فیلم‌های سینمایی جشنواره فجر به نام یکی از سرداران شهید دوران دفاع مقدس مزین و یاد و خاطره آنها گرامی داشته می‌شود.

همزمان با اکران مردمی فیلم‌های فجر، سالن شماره دو سیتی‌سنتر برای اکران فیلم‌های جشنواره ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه دایر است و بلیط‌های جشنواره فجر به صورت اینترنتی فروخته خواهد شد.

چهلمین جشنواره فیلم فجر با حضور ۲۲ فیلم در بخش سودای سیمرغ، ۱۰ فیلم در بخش فیلم کوتاه و هشت فیلم در بخش مستند از ۱۱ تا ۲۲ بهمن به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار می‌شود.

فیلم‌های این دوره از جشنواره در سینماهای ۳۱ استان در سراسر کشور اکران خواهد شد.

منبع: ایرنا
کد خبر 553458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.