اسکیت قهرمانی نونهالان کشور در سمنان برترین‌های خود را شناخت

مسابقات دسته‌جات آزاد اسکیت فری استایل شاخه اسپیداسلالوم که صبح امروز جمعه در سمنان آغاز شده بود برترین های خود را شناخت.

به گزارش ایمنا، حبیب الله آسیایی شامگاه جمعه در حاشیه پایان این رقابت‌ها، اظهار کرد: مسابقات دسته‌جات آزاد اسکیت فری استایل شاخه اسپیداسلالوم با حضور ۱۶۰ ورزشکار در سالن ورزشی دانشگاه آزاد شهرستان سمنان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات به مناسبت دهه مبارک فجر در دو بخش دختران و پسران در چهار رده سنی هفت تا ۹ سال، ۹ تا ۱۱ سال، ۱۱ تا ۱۳ و ۱۳ تا ۱۵ سال با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رئیس هیئت اسکیت استان سمنان اضافه کرد: این مسابقات با شرکت ورزشکارانی از استان‌های اصفهان، همدان، البرز، مرکزی، خراسان رضوی و سمنان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در بخش پسران رده سنی هفت تا ٩ سال اسکیت بازانی به ترتیب از استان‌های البرز، همدان و اصفهان، رده سنی ۹ تا ۱۱ سال شرکت کنندگان به ترتیب از همدان، اصفهان و اصفهان، رده سنی ۱۱ تا ۱۳ سال نفراتی به ترتیب از اصفهان، اصفهان و البرز و رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال اسکیت بازانی به ترتیب از اصفهان، اصفهان و مرکزی بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

آسیایی افزود: در بخش دختران نیز در رده سنی ٧ تا ٩ سال نفراتی به ترتیب از اصفهان، سمنان و البرز، رده سنی ٩ تا ١١ سال از رتبه یک تا سه از اصفهان، رده سنی ۱۱ تا ۱۳ سال نیز هر سه مقام توسط بازیکنان اصفهان و در رده سنی ۱۳ تا ١۵ سال اسکیت بازانی از اصفهان، البرز و اصفهان به عنوان افراد برتر معرفی شدند.

وی گفت: یسنا حسین سعیدی نیز از سمنان در این مسابقات بر سکوی نایب قهرمانی اسکیت فری استایل نونهالان کشور در رده سنی ۷ تا ۹ سال ایستاد.

منبع: ایرنا

کد خبر 553457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.