حال ژیمناستیک اصفهان اصلا خوب نیست!

هیئت ژیمناستیک اصفهان مدتی است حال و روز خوشی ندارد و به‌زودی با رای حکمیت وزارت ورزش، سرپرست جدیدی بر منصب خود می‌بیند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وچهارم خردادماه سال ۹۴ غلامرضا کریمیان با تمام اختلافاتی که وجود داشت با ۱۴ رأی به عنوان رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان انتخاب شد؛ چند روز بعد خانه ژیمناستیک در مزایده به مهناز دیانی سپرده شد که کریمیان سالن را تحویل نمی‌داد. با روی کار آمدن سیدمحمد طباطبایی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و کنار رفتن سلطان حسینی، در نهایت خانه ژیمناستیک به دیانی واگذار شد. با بیشتر شدن اختلافات در شهریورماه سال گذشته، کریمیان استعفا داد و اداره کل آرش ظفریان را به عنوان سرپرست معرفی کرد.

زمانی که قرار بود انتخابات هیئت ژیمناستیک استان اصفهان برگزار شود، فدراسیون و اداره کل بر سر لیست اعضای مجمع اختلاف نظر پیدا کردند که فدراسیون درخواست دادگاه حکمیت ورزش داد. در رابطه با این موضع اداره کل اعتقاد دارد درخواست فدراسیون قبول نشده و فدراسیون هم می‌گوید طباطبایی در جلسه حکمیت حاضر نشده است.

در نهایت مجمع انتخابات هیئت ژیمناستیک برگزار نشد و اداره کل نرگس قدوسی را به عنوان سرپرست معرفی کرد؛ اما فدراسیون حکم قدوسی را صادر نکرد و اعتقاد داشت هنوز هم برای برگزاری انتخابات زمان وجود دارد؛ اما اقدامی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان صورت نگرفت و در نهایت فدراسیون نیز هیئت ژیمناستیک استان اصفهان را ۹ ماه تعلیق کرد. در ادامه اما اهالی ژیمناستیک با اینچه درگاهی صحبت کردند تا آسیب بیشتری به ژیمناستیک استان وارد نشود و در همین زمینه رئیس فدراسیون وقت نیز جواد کاظمی را به عنوان سرپرست انتخاب کرد اما وی هم مورد تأیید اداره کل نبود.

پس از استعفای اینچه درگاهی و کش‌وقوس‌های صورت گرفته در خصوص انتخاب سرپرست، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از وزارت ورزش درخواست دادگاه حکمیت برای انتخاب سرپرست جدید هیئت داد که این جلسه دهم بهمن ۱۴۰۰ برگزار و در نهایت رأی به نفع اداره کل داده شد و حجازی را به عنوان سرپرست هیئت ژیمناستیک استان اصفهان معرفی کردند. در این گزارش قصد داریم تحولات این هیئت را که با حواشی زیادی همراه بوده است را بررسی کنیم:

۹ ماه ژیمناستیک اصفهان تعلیق شد

جواد کاظمی، سرپرست سابق هیئت ژیمناستیک در رابطه با انتخاب به عنوان سرپرست هیئت ژیمناستیک استان اصفهان و اتفاقات اخیر، اظهار کرد: فدراسیون و اداره کل بعد از انتخابات هیئت ژیمناستیک به اختلاف خوردند، هر دو تلاش می‌کردند انتخابات برگزار شود. نگاه اعضای مجمع این بود که طرف‌های مقابل در حال مهندسی انتخابات هستند؛ بنابراین اختلاف به وجود آمد. فدراسیون در رابطه با فعالیت اعضا نگاه فنی دارد که نیروهای دارای جایگاه بالا را مدنظر خود قرار داده است؛ اما اداره کل این تخصص را ندارد و سعی می‌کند از ارتباطات استفاده کند. فدراسیون بعد از اینکه چند بار سعی کرد انتخابات برگزار شود و طباطبایی از این مورد امتناع کرد کار به دادگاه حکمیت وزارت ورزش رسید.

وی ادامه داد: طباطبایی به این بهانه که شش ماه از انتخابات گذشته و دیگر فرصت نیست انتخاباتی برگزار شود، مجمع را به زمان دیگری موکول کرد که فدراسیون ژیمناستیک وقتی این اتفاقات را دید ۹ ماه ژیمناستیک اصفهان را تعلیق کرد. این تعلیق آسیب زیادی به ورزشکاران و فعالان ژیمناستیک استان زد؛ ما نگاه فدراسیون این بود که اداره کل هر چه سریع‌تر به تکاپو بیفتد تا فردی برای هیئت استان معرفی شود. در حالی که برخلاف تصور هیچ اتفاقی از سوی اداره کل انجام نگرفت، تماس‌ها و پیگیری‌هایی را از طریق فدراسیون انجام دادیم و درخواست کردیم با توجه به همکاری‌های خوب بچه‌های اصفهان با این سازمان، کاری کنند که بیشتر از این ژیمناستیک آسیب نبیند. فدراسیون هم اعلام کرد اگر فردی از خودتان به عنوان سرپرست کار می‌کند حرفی نیست و حاضر هستیم در این جایگاه فردی را قرار دهیم تا از بلاتکلیفی خارج شوید.

اداره کل موافق سرپرستی من نبود

سرپرست سابق هیئت ژیمناستیک استان اصفهان، تصریح کرد: در نهایت فدراسیون کوتاه آمد، اما اداره کل هرگز دغدغه‌مند وارد نشد و برایشان مهم نبود که هیئت ژیمناستیک به مدت ۹ ماه بدون سرپرست است. بعد از اینکه به عنوان سرپرست انتخاب شدم، چندین بار به اداره مراجعه کردم اما طباطبایی، رئیس اداره کل ورزش و جوانان در دفترش حضور نداشت و حسین زیبایی، معاون وی نیز گفت موافق حضور شما به عنوان سرپرست نیستیم و شخص دیگری را معرفی می‌کنیم. بعد از این اتفاق به دلیل اینکه دغدغه همه ژیمناست‌ها را داشتم، قبول کردم دیگر به عنوان سرپرست فعالیت نکنم زیرا عده‌ای از مربیان منتظر تأیید حکم‌های مربیگری خود هستند و تنها از این شغل ارتزاق می‌کنند.

کاظمی با اشاره به اینکه در مدتی که حضور داشتم دو دوره مربیگری درجه سه و دوره تمدید را برگزار کردم، خاطرنشان کرد: تلاش‌هایی صورت گرفت تا فعالان ژیمناستیک استان اصفهان بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. حدود ۵۰ کارت مربیگری و امور مرتبط با مربیان را در فدراسیون پیگیری کردم که تا حدودی در این خصوص موفق هم بودم. تلاش کردم تعاملاتی با اداره کل داشته باشم، اما این اتفاق رخ نداد و بعد از آن نیز موضوع حکمیت پیش آمد.

وی در خصوص همکاری اداره کل با او برای برگزاری کلاس‌های مربیگری، گفت: چون اداره کل موافق حضور من نبود، سعی کردم در این مدت مجوز برگزاری دوره‌های مربیگری را در شهرستان‌های نجف آباد و خمینی شهر که رؤسای هیئت این شهرستان‌ها تعامل خوبی با اداره کل داشتند اخذ کنم اما اداره کل ورزش و جوانان گفت هر وقت حجازی به عنوان سرپرست معرفی شد این دوره‌ها را برگزار کنید.

سرپرست سابق هیئت ژیمناستیک استان اصفهان، افزود: بعد از این ماجرا با حجازی جلسه داشتم و اعلام کردم برای این جایگاه هیچ کیسه‌ای ندوختم و مشتاق نیستم به عنوان رئیس فعالیت کنم. درواقع قصد ندارم به ژیمناستیک اصفهان ضربه وارد شود. اگر با حضور شما شرایط بهتر می‌شود، حرفی ندارم اما با توجه به اینکه جلسه حکمیت در دستور کار بود به آنجا می‌رویم و اگر این نهاد رأی به حضور شما صادر کرد به شما کمک خواهیم کرد و مشکلی نداریم. این در حالی است که حکمیت یکشنبه هفته گذشته برگزار و رأی به سود اداره کل صادر شد و حجازی را به عنوان سرپرست هیئت ژیمناستیک استان اصفهان معرفی کرد.

در جلسه حکمیت طباطبایی گفته کاظمی را نمی‌شناسم!

کاظمی، خاطرنشان کرد: شنیدم در جلسه حکمیت طباطبایی گفته است کاظمی را نمی‌شناسم! رزومه من کاملاً مشخص است و در کل کشور من را می‌شناسند اما اگر مدیر کل ورزش استان اصفهان بنده را نمی‌شناسد، باید از ایشان پرسید چطور با یکی از نیروهای فعال ژیمناستیک آشنایی ندارد؟ تا آنجاکه از حجازی شناخت پیدا کردم، از نیروهای خوب اداره کل ورزش و جوانان است که امیدوارم شرایط خوبی را برای ژیمناستیک استان رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه ژیمناستیک در این مدت مظلوم واقع شده و اختلافات زیادی بین نیروها وجود داشت، اظهار کرد: نیروهای فنی بسیار با سطح خوب در استان حضور دارند که با عملکردشان حرف می‌زنند. مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «باید توجه بیشتری به مدیریت جوانان داشته باشیم و نیروهایی که فعال و جویای نام هستند را مورد توجه قرار بدهیم»؛ بنابراین ما هم باید کمی مسیرمان را تغییر و افرادی را در رأس کار قرار دهیم که بتوانند کار تخصصی را به خوبی انجام دهند. در اصفهان و دیگر استان‌ها عده‌ای با ارتباطاتی که دارند مدعی صندلی‌ها هستند و بدون هیچ جایگاه بین‌المللی و رزومه خوب قصد سیاست‌گذاری دارند که باعث آسیب‌هایی می‌شود. باید جلوی این شیوه کار را گرفت اما نباید آن‌ها را از رشته‌ای که در آن تجربه دارند دور کنیم؛ بلکه همه نیروها را باید به کار گرفت و در اصل حرمت پیشکسوتان را حفظ کرد.

سرپرست سابق هیئت ژیمناستیک استان اصفهان در خصوص پذیرفتن شدنش در آزمون داوری بین‌المللی آکروژیم، تصریح کرد: بنده و نفری، برای اولین بار در این دوره آنلاین شرکت کردیم که هر دو از اصفهان هستیم و تنها ما دو نفر از کشور ایران پذیرفته شدیم؛ این موضوع برای ورزش اصفهان افتخاری است که ثابت می‌کند فقط حرف نمی‌زنیم و در حیطه عمل نیز تلاش‌هایی داریم تا ژیمناستیک و دیگر شاخه‌ها را رشد دهیم. این موفقیت در راستای حرف‌های قبلی من است و تلاش داریم به ژیمناستیک استان کمک کنیم.

فدراسیون هشت نفر از اعضای لیست مجمع را تغییر داد

حسین زیبایی، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در رابطه با حواشی هیئت ژیمناستیک اظهار کرد: پس از اینکه غلامرضا کریمیان، رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان استعفا داد، آرش ظفریان را به عنوان سرپرست معرفی کردیم که رئیس فدراسیون آقای اینچه درگاهی برای این شخص ابلاغ سرپرستی زد. ظفریان طی یک دوره سه ماهه سرپرست بود؛ بعد از آن اداره کل ورزش و جوانان شرایط برگزاری مجمع را فراهم کرد، اما در لیستی که برای مجمع به فدراسیون فرستاده بودیم، هشت نفر آن‌ها را تغییر داد.

وی ادامه داد: اینچه درگاهی با توجه به سیاست فدراسیون، اعضای مجمع را به شکلی چیدمان می‌کرد تا برای انتخابات دوباره رأی بیاورد؛ به همین دلیل تاکید داشت افرادی که مد نظر خودشان است انتخاب شوند؛ در صورتی که رئیس هیئت بیشترین ارتباط را با اداره کل ورزش و جوانان دارد.

قدوسی را به عنوان سرپرست معرفی کردیم اما فدراسیون ابلاغ نزد

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه با تغییر لیست، ما هم مقاومت کردیم و چند بار لیست اعضای مجمع را فرستادیم تا تاریخ انتخابات را اعلام کنند اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد، تصریح کرد: وقتی دیدیم مجمع برگزار نمی‌شود، نرگس قدوسی را به عنوان سرپرست معرفی کردیم که فدراسیون ابلاغ نزد و در نهایت هیئت ژیمناستیک استان اصفهان را تعلیق کردند.

زیبایی اضافه کرد: فدراسیون باید هیئت خود را حمایت کند، مخصوصاً هیئت اصفهان که در رشته‌های مختلف ژیمناستیک قهرمانی‌های متعددی داشته است. بعد از تعلیق هیئت ژیمناستیک اصفهان، فدراسیون درخواست حکمیت داد که وزارتخانه قبول نکرد و با توجه به اتفاقاتی که در فدراسیون رخ داد و کار به فدراسیون جهانی کشیده شد، اینچه درگاهی استعفا داد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که احمدی به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی شد، درخصوص موضوع توجیه نبود و پس از مکاتبات انجام شده نهایتاً کار به حکمیت کشید و دهم بهمن ماه دادگاه حکمیت برگزار و رأی بر این صادر شد که ابلاغ حجازی زده شود. از امروز مسئولیت سرپرست هیئت ژیمناستیک استان اصفهان شروع می‌شود و به دلیل اینکه ژیمناستیک رشته پایه و مادر است، برای ما اهمیت زیادی دارد و حجازی باید مقدمات مجمع را فراهم کند تا فردی که شایسته است به عنوان رئیس هیئت انتخاب شود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان درخصوص انتخاب کاظمی به عنوان سرپرست هیئت ژیمناستیک، گفت: برخلاف اساسنامه هیئت‌های ورزشی، درگاهی برای جواد کاظمی ابلاغ سرپرستی زد که ما هم این فرد را تأیید نکردیم تا این موضوع به وزارتخانه کشیده شد و وقتی سرپرست جدید معرفی شد، حکم کاظمی هم به پایان رسید.

احتمال برگزاری مجمع در سال جاری کم است

زیبایی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه هیئت ژیمناستیک استان اصفهان مدت زیادی است که رئیس هیئت ندارد و انتخابات چه زمانی برگزار می‌شود، تصریح کرد: دبیر برگزاری مجمع را حجازی باید تعیین کند، ما هم درخواست مجوز فراخوان را به فدراسیون ژیمناستیک می‌دهیم؛ مجوز که صادر شد یک هفته فرصت ثبت‌نام وجود دارد. بعد از پایان ثبت‌نام کمیته تطبیق صلاحیت کاندیداها را بررسی می‌کند و کسانی که بر اساس آئین‌نامه می‌توانند در مجمع حضور یابند، برای تأیید نهایی به حراست اداره کل معرفی خواهند شد که این هم یک هفته زمان می‌برد و احتمال آن ضعیف است در سال ۱۴۰۰ مجمع را برگزار کنیم اما با توجه به زمان‌بندی که داریم، اگر حراست تاییدیه نفرات را زودتر اعلام کند ما هم تلاش می‌کنیم تا قبل از سال جدید، مجمع را برگزار کنیم.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه رایج شده فدراسیون‌ها در بحث انتخابات مجامع دخالت کنند، خاطرنشان کرد: دخالت فدراسیون‌ها در انتخابات به دلیل این است که افراد خود را روی کار بیاورند تا برای انتخابات رأی آن‌ها را داشته باشند و این برای رئیس یک فدراسیون زیبا نیست؛ زیرا فضای استان را به هم می‌ریزند. از وزارتخانه خواستیم که روی کار فدراسیون‌ها نظارت کند و امیدواریم دیگر در انتخابات شاهد این موضوع نباشیم.

توافق فدراسیون ژیمناستیک و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان خیلی مهم است

احمد حجازی، سرپرست هیئت ژیمناستیک استان اصفهان با بیان اینکه در خصوص گذشته هیچ خبری ندارم و در مسائلی که برای اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون ژیمناستیک پیش آمده هرگز ورود نکردم، اظهار کرد: حدود شش ماه اصفهان نبودم و در وزارتخانه ورزش و جوانان فعالیت می‌کردم؛ به تازگی نیز در خدمت جامعه ژیمناستیک اصفهان هستم.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص زمان برگزاری مجمع هیئت ژیمناستیک، تصریح کرد: بگذارید از راه برسم (با خنده)، تغییر و تحول در یکی دو روز آتی انجام می‌شود و افراد در پست‌های مورد نیاز قرار می‌گیرند که باید آئین‌نامه‌ای در این خصوص تدوین شود. در اولین فرصتی که فدراسیون و اداره کل به توافق برسند مجمع را برگزار می‌کنیم. بنده برگزار کننده و مجری مجمع هستم، اما توافق این دو نهاد بالادستی خیلی مهم است.

سرپرست هیئت ژیمناستیک استان اصفهان با اشاره به حضور در مجمع انتخاباتی به عنوان کاندید پست ریاست، خاطرنشان کرد: فعلاً حضورم منتفی است و هیچ تصمیمی برای ماندن ندارم؛ اما باز هم باید ببینم شرایط چگونه پیش می‌رود.

حجازی در خصوص همکاری فدراسیون ژیمناستیک و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای پیشبرد فعالیت‌های ژیمناستیک استان، گفت: با فدراسیون مشکلی ندارم و از طرف دیگر کارمند اداره کل ورزش و جوانان هستم. هر دو طرف قصد دارند برنامه‌های هیئت به خوبی پیش برود، همگی دست به دست هم می‌دهیم که در زمان حضور من و آینده امور به خوبی پیش رود و به نقطه‌ای که مدنظر است برسیم.

رؤسای فدراسیون‌ها، ریاست مجامع استانی هستند

آرش عبدی، سخنگوی فدراسیون ژیمناستیک در خصوص اظهارات زیبایی، معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار کرد: متأسفانه ایشان ماجرا را به گونه‌ای دیگر تعریف می‌کند که با حقیقت تفاوت زیادی دارد. اینکه به هر وسیله ممکن به دنبال انحراف اذهان عمومی باشیم، نه اخلاقی است و نه منصفانه. برای من جای سوال است که چگونه یک مدیر ورزشی حتی اطلاعی از اینکه رؤسای فدراسیون‌ها، ریاست مجامع استانی هستند ندارد و می‌گوید رئیس هیئت بیشترین ارتباط را با اداره کل دارد.

وی افزود: جهت اطلاع مدیران ورزش و جوانان استان اصفهان بگویم که هیئت‌های استانی نمایندگان فدراسیون‌ها در استان‌ها هستند و کلیه سیاست‌های کلان فدراسیون‌ها در استان‌ها توسط هیئت‌های استانی اجرا می‌شود. اگر غیر از این بود ریاست مجامع هیئت‌های استانی به رؤسای فدراسیون‌ها واگذار نمی‌شد.

سخنگوی فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه در سال ۹۸ اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان لیست پیشنهادی خود را برای مجمع انتخاباتی هیئت ژیمناستیک این استان به فدراسیون ژیمناستیک ارسال کرد و در کمال تعجب اسامی‌ای در این لیست دیده شد که جای هیچ توجیهی نداشت، تصریح کرد: به عنوان مثال استانی که داور بین‌المللی دارد و این داور در مسابقات قاره‌ای هم قضاوت کرده نمی‌تواند عضو مجمع باشد؛ اما داوری که سطح پایین‌تری دارد، نماینده داوران استان در مجمع باشد. برای مربی هم چنین مسئله‌ای وجود داشت و نام مربی درجه یک ملی استان اصفهان در لیست مجمع قرار داده نشده بود و به جای وی، نام مربی با درجه مربیگری پایین‌تری به لیست اضافه شده بود که این شخص هم به دنبال مهاجرت بود.

حال ژیمناستیک اصفهان اصلا خوب نیست!
تصویری که فدراسیون ژیمناستیک در اختیار خبرگزاری ایمنا قرار داده است و نامه نگاری فدراسیون با اداره کل ورزش و جوانان و تأیید لیست پیشنهادی استان اصفهان جهت برگزاری مجمع را نشان می‌دهد.

آقایان اختلافات شخصی خود را به سرنوشت ژیمناستیک یک استان گره زده‌اند

عبدی ادامه داد: وقتی فدراسیون ژیمناستیک دلیل این مسئله را از مدیرکل استان اصفهان جویا شد، وی عنوان کرد که این مربی بین‌المللی به خاطر حق و حقوقش از وی شکایت کرده و به همین خاطر نباید در لیست مجمع باشد. واقعاً جای تأسف دارد که آقایان اختلافات شخصی خود را به سرنوشت ژیمناستیک یک استان گره زده‌اند. در خصوص باشگاه هم چنین رویه‌ای وجود داشت و باشگاهی به مجمع اضافه شده بود که هیچ فعالیت خاصی در ژیمناستیک نداشت. اگر رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایرادهای لیست پیشنهادی اداره کل را به مدیران این اداره تذکر داده و خواهان رفع این ایرادها شده است، جزو وظایف قانونی وی بوده و متأسفانه معاون اداره کل اصفهان مقابل این اقدام قانونی هم موضع‌گیری می‌کند.

وی در خصوص آئین‌نامه انتخاباتی هیئت‌های استانی، خاطرنشان کرد: طبق آئین‌نامه انتخاباتی هیئت‌های استانی، تأیید اعضای مجمع هیئت‌های استانی بر عهده رئیس فدراسیون است و مدیرکل استان تنها می‌تواند لیست پیشنهادی خود را ارائه دهد. با این حال وقتی اداره کل ورزش اصفهان مقابل تغییرات و اصلاح لیست مجمع انتخاباتی هیئت ژیمناستیک مقاومت کرد، فدراسیون ژیمناستیک تصمیم گرفت از حق قانونی خودش کوتاه بیاید و با لیست پر از ایراد اداره کل ورزش و جوانان اصفهان موافقت کند؛ اما در کمال تعجب این اداره کل باز هم از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ژیمناستیک این استان امتناع کرد که همین مسئله باعث تعلیق فعالیت‌های این استان شد.

عبدی گفت: در چنین شرایطی و در بیستم اسفند سال ۹۸ فدراسیون ژیمناستیک از وزارت ورزش درخواست حکمیت کرد که متأسفانه مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان در جلسه حکمیت هم حاضر نشد. در نهایت این وضعیت ادامه داشت تا اینکه فدراسیون برای پایان دادن به بلاتکلیفی هیئت ژیمناستیک استان اصفهان، یکی از چهره‌های فنی و شناخته شده ژیمناستیک این استان را به عنوان سرپرست هیئت منصوب کرد؛ اما اداره کل باز هم مقابل این مسئله موضع‌گیری کرد. در جلسه حکمیت وزارت ورزش که چند روز پیش برگزار شد برای چندمین بار فدراسیون ژیمناستیک در جهت سروسامان دادن به هیئت این استان از حق قانونی خود کوتاه آمد و با گزینه اداره کل اصفهان برای سرپرستی هیئت ژیمناستیک این استان موافقت کرد تا دیگر این اداره کل هیچ بهانه‌ای برای عدم برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت نداشته باشد.

استان اصفهان وضعیت خوبی در ژیمناستیک ندارد

سخنگوی فدراسیون ژیمناستیک در پایان خاطرنشان کرد: برخی تصور می‌کنند هیئت‌های استانی یک دورهمی دوستانه است که می‌توان از دوستان و اقوام خود برای ریاست این هیئت‌ها استفاده کنند؛ در حالی که چنین نیست. متأسفانه استان اصفهان وضعیت خوبی در ژیمناستیک ندارد و یکی از دلایل این مسئله دخالت‌های نابجای برخی مسئولان استانی در امور این هیئت است. اسناد مربوط به مواردی که گفته شد همگی موجود است. امیدوارم مدیران آینده ورزش و جوانان استان اصفهان که به احتمال فراوان به زودی معرفی می‌شوند، نگرش متفاوتی نسبت به مدیران فعلی ورزش این استان در خصوص هیئت‌های استانی داشته باشند و این موضوع را در نظر بگیرند که وظیفه آن‌ها حمایت از هیئت‌های استانی است، نه دخالت در اموری که به آن‌ها ارتباطی ندارد.

حال ژیمناستیک اصفهان اصلا خوب نیست!
تصویری که از فدراسیون ژیمناستیک در اختیار خبرگزاری ایمنا قرار داده شده و پیگیری‌های مکرر این فدراسیون در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی را نشان می‌دهد.
حال ژیمناستیک اصفهان اصلا خوب نیست!
تصویری که از فدراسیون ژیمناستیک در اختیار خبرگزاری ایمنا قرار داده شده و پیگیری‌های مکرر این فدراسیون در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی را نشان می‌دهد.

کد خبر 553456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.