نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال + جدول

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال با هفت بازی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجشنبه و جمعه _ چهاردهم و پانزدهم بهمن ماه_ هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال با هفت دیدار برگزار شد.

تیم فوتسال چیپس کامل مشهد میزبان سپاهان بود که با نتیجه پنج بر دو از این تیم شکست خورد، سپاهان با این پیروزی ۲۶ امتیازه شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به زندی بتن کلار دشت در رده هفتم قرار گرفت، چیپس کامل هم با ۲۲ امتیاز در رده دهم جای گرفت.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه مقابل مقاومت البرز به میدان رفت که با نتیجه سه بر دو از این تیم شکست خورد، دو گل سن ایچ را مروتی و گل‌های مقاومت البرز را علی ابراهیمی، شهاب طالبی، سجاد بابایی به ثمر رساندند. سن ایچ با ۴۴ امتیاز در رده پنجم و مقاومت البرز با ۴۶ امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند.

تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت رو در روی فرش آرا مشهد قرار گرفت که با نتیجه هفت بر دو به پیروزی رسید، گل‌های زندی بتن را سجاد امانی، قلی‌زاده، رحمان سارانی، مراد ناظری و گل‌های فرش آرا را میلاد قنبرزاده و حمید قهرمانی به ثمر رساندند. زندی بتن با ۲۶ امتیاز در رده ششم و فرش آرا ۲۵ امتیاز در رده نهم جای گرفتند.

تیم فوتسال فردوس قم مقابل راگا قرار گرفت که دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند، شهاب بشری برای فردوس و امیرخانی برای راگا گلزنی کردند. فردوس قم با ۲۱ امتیاز در رده یازدهم و راگا با ۱۶ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفتند.

تیم فوتسال حفاری اهواز میزبان گیتی پسند بود که شش گل از این تیم دریافت کرد، گل‌های گیتی پسند را اصغر حسن زاده، امیر حسین رسولی، فرهاد توکلی، سعید احمد عباسی، مسعود یوسف و مهدی‌خانی به ثمر رساندند. حفاری با ۱۱ امتیاز در قعر جدول و گیتی پسند با ۵۲ امتیاز در صدر جدول باقی ماندند.

تیم فوتسال مس سونگون رو در روی کراپ الوند صف آرایی کرد که با نتیجه چهار بر یک این تیم را شکست داد. گل‌های مس سونگون را نعمت‌وند، قاسم عروجی، فارینها، پارساپور و تک گل کراپ را نجف زنگی به ثمر رساندند. مس با ۴۸ امتیاز در رده دوم و کراپ با ۴۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفتند.

تیم فوتسال شهروند ساری مقابل فولاد زرند به میدان رفت که با نتیجه چهار بر سه از این تیم شکست خورد، شهروند با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم و فولاد زرند با ۲۵ امتیاز در رده هشتم قرار گرفتند.

جدول لیگ برتر فوتسال در پایان هفته بیست و یکم به شرح زیر است:

نتایج هفته لیگ برتر فوتسال + جدول

کد خبر 553447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.