نقش آیت‌الله صافی قبل و بعد از پیروزی انقلاب کارساز بود

امام‌جمعه گلپایگان گفت: نقش آیت‌الله صافی قبل و بعد از پیروزی انقلاب کارساز بود و همواره ایشان همراه و یار امام بودند و بعد از رحلت امام نیز مشاور مقام معظم رهبری و خیرخواه ملت ایران بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز _پنجشنبه ۱۵ بهمن ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان، اظهار کرد: بزرگداشت شهدا و اردوی راهیان نور فریضه واجبی است که باید تکرار شود تا واقعیت جامعه به تصویر کشیده شود و این اقدامات نوعی جهاد تبیین است.

وی با تسلیت رحلت آیت‌الله صافی گلپایگانی تصریح کرد: علما و فقها امانت‌دار پیامبران الهی هستند و ارتحال آنان رخنه‌ای در پیکر اسلام است که جبران شدنی نیست.

امام‌جمعه گلپایگان افزود: آیت‌الله صافی در تب و تاب فتنه‌های دوران انقلاب به دلیل داشتن بصیرت، آگاهی و درک عمیق دینی و سیاسی جامعه بر محوری بودن موضوع ولی فقیه تأکید داشتند.

وی ادامه داد: نقش آیت‌الله صافی قبل و بعد از پیروزی انقلاب کارساز بود و همواره ایشان همراه و یار امام بودند و بعد از رحلت امام نیز مشاور مقام معظم رهبری و خیرخواه ملت ایران بودند.

حجت الاسلام کرامتی با بیان اینکه آیت‌الله صافی از حلقه‌های وصل به مرجع بزرگ شیعه آیت‌الله بروجردی بودند، گفت: با وجود حجم رسانه‌های دشمن، اما شکوه جمعیت در تشییع پیکر آیت‌الله صافی نشان از عشق و علاقه مردم به وی است.

کد خبر 553402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.