تثبیت استقلال ایران در تمام دنیا/ امام خمینی (ره) مهم‌ترین دلیل پیروزی انقلاب است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: رهبری امام خمینی (ره) مهم‌ترین دلیل پیروی انقلاب اسلامی بود، امروز استقلال ایران در تمام دنیا تثبیت شده است، اما برخی نسبت به انقلاب کوتاهی می‌کنند باید بدانیم تمام شهدا برای دفاع از اسلام و انقلاب رفتند و قدرت اسلام دنیا را به لرزه درآورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی، ظهر امروز _جمعه پانزدهم بهمن‌ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه استغفار مهم‌ترین عمل توصیه شده در ماه رجب است، اظهار کرد: باید مشرکان را از بین ببریم، البته تا مادامی که کسی به ما کاری نداشته باشد با وی کاری نداریم، اما اگر گوشه چشمی به ایران داشته باشند معلوم نیست چیزی از اسرائیل باقی بماند. اسلام با شمشیر و جنگ پیش نرفته و جهاد اسلام، دفاع است. پس از ۴۳ سال طرفداران آئین‌های مختلف در ایران مسالمت‌آمیز زندگی می‌کنند و شیفته انقلاب هستند.

وی با اشاره به سالروز ولادت با سعادت حضرت هادی (ع) و همچنین در پیش بودن روز شهادت ایشان، عنوان کرد: آن امام بزرگوار ۴۲ سال در دوران حکومت چندین خلیفه عباسی زندگی کردند و در نهایت به دست یکی از خلفای جنایتکار عباسی به درجه رفیع شهادت رسیدند؛ زیارت جامه کبیره یکی از مهم‌ترین یادگاری‌های امام هادی (ع) و دایره‌المعارف شخصیت اهل بیت (ع) است

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: آیت الله صافی گلپایگانی، عالمی پرسابقه در حوزه علمیه قم، مشاور حضرت امام (ره) در دوران انقلاب و رکن اصلی شورای انقلاب بود؛ ورود دلسوزانه و مسئولانه در نظام و همراهی با رهبری با ارائه نظرات و مشورت‌های مشفقانه از دیگر ویژگی‌های آیت‌الله صافی گلپایگانی بود و با درگذشت این عالم بزرگوار شکافی ایجاد شد که نمی‌توان آن را پر کرد.

وی اضافه کرد: بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی صنعتگران، سرداران و کارگران سربازان جنگ اقتصادی هستند و همه را به جهاد در این زمینه توصیه کردند. تمام نیروهای نظامی و انتظامی به وظایف خود به درستی عمل می‌کنند، اما گلایه‌ای که به مجلس وارد است در برخی از قوانین کوتاهی می‌کند؛ باید قوانین به گونه‌ای وضع شود که نیروهای نظامی و انتظامی در حمله اراذل و اوباش امکان دفاع از خود را داشته باشند.

میردامادی تاکید کرد: اسلام دین آینده جهان است، امام زمان (عج) منتظر است که دنیا آماده شود تا به فرمان خدا ظاهر شود، امروز گاو شیرده سعودی هزینه‌های زیادی را برای حمایت از دشمنان اسلام پرداخت می‌کند و مردم باید قدردان رهبر و انقلاب باشند، زیرا تا زمانی که رهبر باشد ما سربلند هستیم و در غیر این صورت اقتدار ما به خطر می‌افتد.

وی تصریح کرد: رهبری امام خمینی (ره) مهم‌ترین دلیل پیروی انقلاب اسلامی بود، امروز استقلال ایران در تمام دنیا تثبیت شده است، اما برخی نسبت به انقلاب کوتاهی می‌کنند. باید بدانیم تمام شهدا برای دفاع از اسلام و انقلاب رفتند. قدرت اسلام دنیا را به لرزه درآورده ولی از طرف دیگر استکبار، اسلام و رهبری را مورد هدف قرار داده است؛ سعی دارند عده‌ای را بی‌دین کنند، آنها اگر حرفی برای گفتن دارند باید رو در رو صحبت کنند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمنان اقرار کردند که تحریم ایران برای آنها تنها خفت به همراه داشته است؛ پس باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم. ۲۱ بهمن ۵۷ رادیو حکومت نظامی اعلام کرد، اما به دستور امام راحل (ره) مردم مانند سیلی به خیابان‌ها ریختند و این قدرت رهبری بود، بنابراین امروز دشمن به رهبری حمله می‌کند و علیه ولایت اقدامات خصمانه‌ای انجام می‌دهد، باید حواسمان به فرزندانمان باشد که فریب دشمن را نخورند تا انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و آن را از دست ندهیم.

کد خبر 553400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.