لزوم ایجاد فضای رقابتی برای بهبود صنعت خودروسازی

امام‌جمعه چادگان گفت: در صورتی که دولت در بخش تولید خودرو مشکل دارد باید آن را به بخش خصوصی واگذار کند تا با ایجاد فضای رقابتی، تولیدات داخلی کشور کیفیت پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود بنی‌جمالی امروز _جمعه پانزدهم بهمن‌ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر چادگان با تسلیت رحلت آیت‌الله صافی گلپایگانی، اظهار کرد: تلاش دشمن بر سیاه‌نمایی پیشرفت و دستاوردهای نظام و انقلاب است؛ لذا در ایام دهه فجر مسئولان با کمک رسانه‌ها دستاوردهای نظام و انقلاب را برای مردم به‌ویژه نسل جوان تبیین کنند.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان افسران جنگ اقتصادی و کارگران آنان رزمندگان خط مقدم هستند، گفت: برخی تولیدکنندگان علی‌رغم حمایت مجلس و دولت متأسفانه با تولید کالای بی‌کیفیت و عرضه به مردم، حقوق مصرف‌کننده را تضییع می‌کنند، بنابراین لازم است وزارت صمت به این موضوع ورود پیدا کند.

امام‌جمعه چادگان افزود: خودروسازان با تولید خودروی بی‌کیفیت با جان و مال مردم بازی می‌کنند، ریشه فساد در این زمینه باید خشکانده شود تا گمرکات نیز ساماندهی شود.

بنی‌جمالی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در اجرای اصل ۴۰ قانون اساسی، افزود: در صورتی که دولت در بخش تولید خودرو مشکل دارد باید آن را به بخش خصوصی واگذار کند تا با ایجاد فضای رقابت تولیدات داخلی کشور کیفیت پیدا کند.

وی افزود: مایه شرم است در کشوری که موشک نقطه‌زن تولید می‌شود و در بخش علمی در ردیف برتر دنیا است، خودروی بی‌کیفیت تولید شود، لازم است مجلس در این زمینه ورود پیدا کند تا مشکل بصورت ریشه‌ای حل شود.

امام‌جمعه چادگان با اشاره به شهادت مظلومانه مأمور ناجا در استان فارس، گفت: مأمور ناجا روز روشن با جسارت و گستاخی اراذل و اوباش به شهادت رسید، باید با قطعیت تمام با عاملین آن برخورد و قوانین استفاده از سلاح اصلاح شود تا شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم.

کد خبر 553394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.