ضرورت اصلاح قانون استفاده از سلاح

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: مطالبه ناجا اصلاح قانون استفاده از سلاح و آئین دادرسی است که باید به مجلس ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن اسکندری امروز _جمعه پانزدهم بهمن‌ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با بیان اینکه تقوا و معنویت باعث شد بسیج عاشقانه وارد میدان جنگ شود و پیروز میدان باشد، اظهار کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاورهای انقلاب برای نسل جوان است.

وی گفت: در جامعه‌ای که فتنه در آن اتفاق می‌افتد افراد در تشخیص حق و باطل و شناخت دچار مشکل می‌شوند؛ لذا باید با روشنگری و تبیین، فتنه دشمن خنثی و فضای جامعه از آشوب پاک شود.

امام‌جمعه بویین میاندشت تصریح کرد: امام (ره) انقلاب را بر مبنای دین اسلام پایه‌گذاری کرد، لذا کسی که معتقد به ارزش‌ها نباشد و در مسیر اسلام حرکت نکند، انقلابی نیست.

اسکندری با اشاره به شهادت مظلومانه مأمور ناجا در استان فارس به دست اراذل و اوباش، گفت: بی‌مهری‌هایی در قوانین کشور وجود دارد و لازم است قوه مقننه این مقررات را اصلاح کند، تا کی باید اراذل و اوباش در کشور جولان دهند و از نیروی انتظامی دفاع نشود؟

وی افزود: مطالبه ناجا اصلاح قانون‌های استفاده از سلاح و آئین دادرسی است که طرح آن باید به مجلس ارائه شود، اراذل و اوباش بدانند که در چنگال قانون هستند.

امام‌جمعه بویین میاندشت با تأکید بر شرکت مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: اکنون شهرستان بویین میاندشت از لحاظ بیماری کرونا در وضعیت آبی است.

کد خبر 553340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.