پسر فیلمساز بزرگ آمریکایی مسلمان شد

خبرگزاری ایمنا: شان استون پسر فیلمساز معروف آمریکایی الیور استون با دومین حضور خود در ایران به دین اسلام روی آورد.

به گزارش ایمنا شان استون پسر الیور استون فیلمساز بزرگ آمریکایی دقایقی پیش با حضور در دفتر آیت الله ناصری به دین اسلام مشرف شد.
آیت‌الله ناصری در این دیدار با بیان این که مشرف شدن این جوان به دین اسلام برکات زیادی را برای خانواده، دوستان و اساتید وی به دنبال خواهد داشت، افزود: این عنایت پرورگار متعال است که اشعه انوار حقایق را به قلب این جوان تابانده و میل به تشیع را در وجودش نهادینه کرده است.
وی گرایش شان استون به دین اسلام را بزرگترین سعادت برای ایشان خواند و گفت: به وسیله این حرکت و عمل و انتخاب وی مقام محمود به وی عنایت شده است.
آیت‌الله ناصری ابراز امیدواری کرد که به دنبال مسلمان شدن این کارگردان و فیلم‌هایی که می‌سازد جرقه‌ای برای مخاطبانی که قابلیت و اهلیت مسلمان شدن را دارند به وجود آید.
شان کریستوفر استون که بعد از بیان شهادتین نام خود را به شان علی استون تغییر داد لحظه جاری ساختن شهادتین بر زبانش را لحظاتی روحانی توصیف کرد و افزود: همه پیامبران فرستاده خداوند هستند ولی حضرت محمد (ص) کامل ‌تر از همه آنهاست.
وی که در خانواده‌ای مسیحی، یهودی به دنیا آمده است خود را دارای همه ادیان الهی می‌داند و می‌گوید: من همه ادیان را دارم ولی اسلام از همه آنها بالاتر است.
آیت‌الله ناصری در ادامه این دیدار در نصیحت به حاضران این جلسه اظهار داشت: علاقه شدیدی بین علت و معلول وجود دارد که به دنبال آن اول خداوند متعال به بنده‌اش عشق می‌ورزد و بعد از آن نیز بنده عاشقانه پروردگارش را ستایش می‌کند.
وی تبلیغ از امام زمان را بعد از انجام واجبات مهم‌ترین وظیفه هر مسلمان خواند و گفت: زمان ظهور نزدیک است و همانطور که عرضه و تقاضا رابطه مستقیم دارند هر چه مردم جامعه از خداوند سبحان تقاضای ظهور امام زمان (عج) را داشته باشند امام زمان(عج) نیز سریع‌تر ظهور خواهد کرد.
آیت‌الله ناصری قیام مسلمانان و بیداری‌های اسلامی منطقه را فریاد مستضعفان برای آمدن منجی عالم بشریت دانست و بیان داشت: همه ادیان الهی منتظر منجی هستند و اما بالاتر ار همه آنها منجی عالم بشریت امام زمان (عج) خواهد بود چرا که دیگر منجی‌های عالم پشت سر ایشان نماز می‌‌خوانند. 
گفتنی است که شان علی استون با شناخت واقعی و منطقی از دین اسلام مسلمان شده است و یکی از کارگردان هایی است که بی پروا تمایل به ساخت فیلم هایی در زمینه ظهور منجی عالم بشریت و تبیین دین اسلام دارد.
در این مراسم که در منزل آیت الله ناصری برگزار شد تعدادی از هنرمندان و کارگردانان سینمای ایران و خانم ملیسا کارتر کارگردان سینمای آمریکا نیز حضور داشتند.

کد خبر 55334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hassan shahidi ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    manman onja bodam. faghat bgam k jay hame khali bod. allahooooooo akbar

    پاسخ سایت: 0

  • علی گاز انبر IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    اگر میشد همه امریکایها را مسلمان میکردیم خیلی خوب میشد.امیدوارم شان علی استون مثل ادوارد انیلی نشه.

    پاسخ سایت: 0

  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    تبریک میگم. خوش آمدی پسر

    پاسخ سایت: 0

  • اصفهانی IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    به ایران به اصفهان به اسلام خوش امدی علی آقا...امیدوارم شهیدت نکنن.خیلی خوشحال شدم .قدمت گلباران

    پاسخ سایت: 0

  • بنده او ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    خوش بحالتون که عارف معاصر ناصری رو می بینید

    پاسخ سایت: 0

  • ....... IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    با اسلام ایران اصفهان خوش آمدی....امیدوارم شهیدت نکنند

    پاسخ سایت: 0

  • بطلانی مداح US ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    خیر مقدم به دین اسلام هرانکسی که بغیر علی پیشوای خود داند خزف ز در نشناسد پلاس از اکسون نجف ز رتبه به عرش علا زند پهلو که جسم جان جهانی دران بود مدفون از تصاویر اقای جانی پور لذت بردم خیرت قبول بمحضر حضرت ایه الله ناصری سلام عرض میکنم ودست ایشان را بوسه باران میکنم انشاالله با ولایت مولانا امیرالمومنین مهشور شوید

    پاسخ سایت: 0

  • علي محمدي ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
    به كوري چشم دشمنان علي ع شيعه ميپذريم. بدو تا تموم نشده .علي علي علي علي ع

    پاسخ سایت: 0

  • hrt IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
    وای به حال ما که تون امریکایی خدا نشناس که تو تون محیط پر از شهوت و شیطان و به قول ایرانی ها تمدن ناب خارجی میاد و مسلمان میشه اون وقت ما ها داریم میریم مثل اون خارجی و به قول خودشون متمدن بشیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ سایت: 0

  • eli ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    salam be shan aziz tabrik migam omidvaram dar panahe khoda v payambare azize eslam sarboland v movafagh bashi

    پاسخ سایت: 0