انجام بیش از ۲۴۰ عملیات آتش‌نشانی در رفسنجان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از انجام ۲۴۰ عملیات آتش‌سوزی و امداد و نجات در سه‌ماهه سوم سال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری رفسنجان، علی رمضانی‌نژاد با تشریح فعالیت‌های این سازمان، اظهار کرد: در پاییز سال جاری ۱۳۰ عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانان انجام شده که بیشترین عملیات مربوط به تصادفات و واژگونی بوده است.

وی با اشاره به انجام ۱۱۲ عملیات آتش سوزی در سه‌ماهه سوم سال جاری، افزود: از این تعداد، بیشترین آمار مربوط به آتش سوزی منزل مسکونی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان ادامه داد: در همین بازه زمانی به منظور ارتقای سطح فرهنگ ایمنی جامعه به بیش از دو هزار نفر از شهروندان، نحوه اطفای حریق توسط سازمان آتش‌نشانی آموزش داده شد.

رمضانی‌نژاد با بیان اینکه در این مدت پمپ بنزین‌های سطح شهر بازدید ایمنی شدند، تصریح کرد: این سازمان در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزد و در هر شرایطی با تمام توان خود، جهت خدمت به شهروندان آماده‌ایم و در راستای نجات جان و اموال مردم که هدف اصلی ما است، تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 553338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.