اجرای نهضت آسفالت در راستای توزیع عادلانه خدمات

شهردار زرین‌شهر گفت: اجرای پروژه نهضت آسفالت در راستای توزیع عادلانه و گسترش خدمات در محله‌های مختلف زرین‌شهر به مرحله اجرا رسید.

حسین اسماعیلی‌احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه آسفالت معابر در دستور کار و جزو اولویت‌های شهرداری است، اظهار کرد: شاید در نظر بسیاری از افراد، سفالت معابر یک پروژه پیش پا افتاده باشد؛ اما شهرداری در بسیاری از موارد با روند افزایشی قیمت قیر مواجه می‌شود و بیش از بودجه پیش‌بینی شده برای طرح آسفالت معابر و خیابان‌ها هزینه می‌کند تا به مطالبه شهروندان پاسخ داده و رضایتمندی آن‌ها افزایش یابد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های نوسازی و اصلاح آسفالت معابر و خیابان‌های زرین‌شهر، افزود: خدمات‌رسانی بهینه و کسب رضایتمندی شهروندان همواره از اولویت‌های شهرداری زرین‌شهر در مسیر بهبود فضای عمومی شهر و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است. بر این اساس در ادامه اجرای پروژه نهضت آسفالت بهسازی و مرمت آسفالت معابر فرعی و کوچه‌های سطح شهر بلافاصله بعد از اتمام معابر اصلی در دستور کار قرار دارد.

شهردار زرین‌شهر تصریح کرد: برای افزایش عمر آسفالت معابر شهر، رعایت دقیق موارد فنی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شهرداری زرین‌شهر به دلیل حساسیت بالایی که در بحث رعایت نکات فنی در اجرای پروژه‌های عمرانی دارد، دستورالعمل‌هایی لازم را در خصوص الزام رعایت این اصول به پیمانکاران ابلاغ کرده است.

وی اضافه کرد: اجرای پروژه نهضت آسفالت در راستای توزیع عادلانه و گسترش خدمات در محله‌های مختلف زرین‌شهر در متراژِی بیش از ۹ هزار و ۲۶۰ متر مربع و مصرف بیش از هزار تن آسفالت و اعتباری حدود ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مرحله اجرا رسید و در ماه‌های پایانی سال جاری نیز با پیش‌بینی ۹.۵ میلیارد ریال اعتبار این روند ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی‌احمدی با اشاره به تأثیر عملکرد شهرداری بر ایجاد حس رضایت در شهروندان، خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها به دلیل حجم بالای ارائه خدمات به شهروندان منشأ ایجاد رضایت آحاد مردم جامعه هستند و شهروندان زرین‌شهر نیز شایسته بهترین خدمات و رفاه اجتماعی‌اند؛ بر همین اساس تمام همت خود را بر تحقق این آرمان قرار داده‌ایم و امیدواریم با خدمت ارائه شده شاهد ایجاد رضایت شهروندان به عنوان سرمایه عظیم شهرداری باشیم.

کد خبر 553322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.