جابجایی بیش از یک‌میلیون مسافر از طریق پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از جابجایی یک‌میلیون و ۲۹۲ هزار و ۷۸۱ نفر در ۱۰ ماهه سال جاری از پایانه‌ها و پارک‌سوارهای این سازمان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، سید رضا حسینی با اشاره به عملکرد این سازمان در سال جاری، اظهار کرد: یک‌میلیون و ۲۹۲ هزار و ۷۸۱ نفر در ۱۰ ماهه سال جاری از پایانه‌ها و پارک‌سوارها جابجا شده‌اند.

وی افزود: این جابجایی مسافران با سرویس‌دهی ۱۰۰ هزار و ۴۰۶ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی برون‌شهری انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خاطرنشان کرد: کلیه پایانه‌ها و پارک‌سوارهای این سازمان همه‌روزه و به‌صورت شبانه‌روزی در امر جابجایی مسافر به زائرین و مسافرین خدمات‌رسانی می‌کنند.

حسینی با تأکید بر اینکه از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۳ هزار زائر عراقی از خدمات سازمان پایانه‌ها بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: پارک‌سوار شمالی بزرگ‌ترین پارکینگ ماشین‌های سنگین استان است که روزانه بالغ بر ۱۵۰ دستگاه خودروی سنگین از تمامی خدمات پارک‌سوار شمالی بهره‌مند می‌شوند و هر هفته روزهای سه‌شنبه این پارک‌سوار پذیرای زائران مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر است.

وی از تکمیل و ساماندهی طرح میدان ۷۲ تن جهت شرکت‌های مسافربری خبر داد و افزود: از طریق نصب دوربین از ابتدای سال ۱۴۰۱ این پایانه ساماندهی می‌شود.

کد خبر 553303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.