آموزش فنی و حرفه‌ای آینده فرزندان را تأمین می‌کند

معاون سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: خانواده‌ها فرزندان خود را به سمت کسب مهارت در آموزش فنی و حرفه‌ای هدایت کنند زیرا راهی است که می‌تواند آینده فرزندانمان را تأمین کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی حسین شهریور امروز _پنجشنبه ۱۴ بهمن‌ماه_ در حاشیه مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارتی در گلپایگان، اظهار کرد: نخستین دوره ملی مهارت در رشته تأسیسات الکتریکی با تصمیم مسئولان کشوری و با استقبال بخش غیردولتی و صنعتگران شهرستان گلپایگان به مدت سه روز با هدف تقویت مهارت آموزی برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقه ملی مهارتی نفراتی برگزیده شدند تا خردادماه سال آینده در نوزدهمین مسابقات بین‌المللی در شانگ‌های چین شرکت کنند و شاهد تقویت و رونق صنعت کشور و شهرستان گلپایگان باشیم.

معاون سازمان فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌ها برای تربیت نیروی کار نیاز به تقویت دارد زیرا فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها فاقد مهارت هستند و لازم است فارغ‌التحصیلان دانشگاه و دانشجویان و شاغلان صنوف به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

شهریور، با اشاره به فراهم بودن زیر ساخت‌های لازم در بخش صنعت شهرستان گلپایگان، تصریح کرد: وظیفه فنی و حرفه‌ای، تربیت نیروی کار ماهر برای ورود به بازار کار است تا شاهد رونق تولید و رفع فقر در کشور باشیم.

وی تأکید کرد: خانواده‌ها فرزندان خود را به سمت مهارت آموزی و شاخه‌های مهارتی هدایت کنند زیرا راهی است که می‌تواند آینده فرزندانمان را تأمین کند.

کد خبر 553293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.