مدارس ابتدایی شهرهای قرمز اصفهان غیرحضوری است

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در تمام شهرهایی که رنگ‌بندی کرونایی آنها قرمز می‌شود مدارس ابتدایی آنها غیرحضوری می‌شود و و غیرحضوری بودن این مدارس تا زمان بهبود شرایط کرونایی ادامه دارد.

آذرکیوان امیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در تمام شهرهایی که رنگ‌بندی کرونایی آنها قرمز می‌شود مدارس ابتدایی آنها غیرحضوری می‌شود و غیرحضوری بودن این مدارس تا زمان بهبود شرایط کرونایی ادامه دارد.

وی افزود: مدارس متوسطه با توجه به پوشش واکسیناسیونی که برای آنها انجام شده است در روزهای محدودتری در ایام هفته به شیوه حضوری فعال هستند و در این مدارس اگر در کلاسی بیش از دو دانش‌آموز علائم کرونا داشته باشند، فعالیت آن کلاس به صورت غیرحضوری می‌شود اما اگر در بیش از یک کلاس در یک مدرسه متوسطه علائم کرونا مشاهده شود فعالیت آن دبیرستان به مدت ۱۰ روز به صورت غیرحضوری خواهد بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر شهرهای اصفهان و کاشان در استان اصفهان قرمز هستند که مدارس دوره اول و دوم ابتدایی در این شهرها به صورت غیرحضوری هستند اما به دلیل نزدیکی شهرهای آران وبیدگل و نطنز با کاشان مدارس ابتدایی این شهرها هم غیرحضوری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مدارس متوسطه به شیوه حضوری اما یک تا دو روز هفته فعال هستند و اگر علائمی در دانش آموزان دیده شود به ادارات مربوطه اطلاع‌رسانی می‌شود و مدرسه موردنظر غیرحضوری خواهد شد.

امیرپور افزود: به تمام مدارس اعلام شده است که در صورت مشاهده هر نوع علائم سرماخوردگی کلاس‌ها به شیوه غیرحضوری برگزار شود.

کد خبر 553222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.