بستر حضور سرمایه‌گذاران در زرین شهر فراهم شده است

نایب رئیس شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در پروژه‌های گردشگری این شهر بازده خوبی خواهد داشت، گفت: شهرداری زرین شهر بستر حضور سرمایه‌گذاران را به خوبی فراهم ساخته تا شاهد حضور بیش از پیش سرمایه‌گذاران باشیم.

‌اکرم توانگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، رونق اقتصاد شهری، آرامش و افزایش لذت زندگی شهروندان را در گرو توسعه یافتگی شهر دانست و اظهار کرد: توجه به حوزه گردشگری و جذب گردشگر امروزه به عنوان یک صنعت بزرگ مورد توجه بسیاری از شهرهای جهان قرار گرفته به گونه‌ای که به این صنعت به عنوان یک مسیر میان‌بر برای پیشرفت و رونق اقتصادی نگاه می‌شود.

وی با بیان اینکه گردشگری باعث ایجاد توسعه پایدار شهرهای ایران می‌شود، افزود: هر یک از شهرهای ایران مؤلفه‌های پیشرفت را در خود دارد و زرین شهر نیز علاوه بر میزبانی از صنایع بزرگ کشور که به عنوان شهری صنعتی شناخته می‌شود از ظرفیت‌های متعددی همچون پیشینه فرهنگی، تاریخی و میراثی برخوردار است که پرداختن به این مهم یکی از ویژگی‌های مهم در کسب درآمدهای پایدار شهری به شمار می‌آید.

نایب رئیس شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در پروژه‌های گردشگری شهرداری زرین شهر بازده خوبی خواهد داشت، تصریح کرد: وجود آثار مواهب طبیعی، عبور رودخانه زاینده رود و همچنین پارک ساحلی و دیگر پتانسیل‌های گردشگری در زرین شهر همواره مورد توجه گردشگران قرار داشته از این رو یکی از گزینه‌های مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در خطه طلایی ایران حوزه گردشگری شهری است.

وی ادامه داد: امروز یکی از دغدغه‌های شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر رونق و توسعه پایدار خطه طلایی ایران بوده از این در دوره ششم مدیریت شهری برای بهره برداری بهینه از فرصت‌ها در مسیر ترسیم چشم‌انداز و معرفی زمینه‌های سرمایه‌گذاری برای توسعه گردشگری شهری گام‌های متعددی برداشته شد.

توانگر اضافه کرد: زرین شهر به عنوان مرکز شهرستان لنجان یکی از شهرستان‌های مهم در استان اصفهان بوده که از پتانسیل‌های فراوانی برای جذب سرمایه‌گذار در توسعه و رونق اقتصادی شهر برخوردار است از این رو باید این ظرفیت‌ها بیش از پیش به مسئولان، آحاد مردم و فعالان حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری معرفی شود.

وی افزود: فرصت‌های سرمایه گذاری در زرین شهر به خوبی مشخص و اطلس سرمایه‌گذاری شهر تهیه و در اختیار سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قرار خواهد گرفت تا فعالان این حوزه بتواند بر اساس طرح‌های ارائه شده در مسیر سرمایه گذاری گام بردارند، البته بر اساس گزارشات ارائه شده پروژه‌های گردشگری تعریف شده مورد استقبال نیز واقع شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی زرین شهر خاطرنشان کرد: جاذبه‌های پروژه‌های گردشگری شهرداری زرین شهر برای سرمایه‌گذاران بسیار زیاد است و قطعاً با ورود بخش خصوصی روند پیشرفت پروژه‌ها افزایش خواهد یافت، از این رو شهرداری زرین شهر بستر حضور سرمایه‌گذاران را به خوبی فراهم ساخته تا شاهد حضور بیش از پیش سرمایه‌گذاران باشیم.

کد خبر 553216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.