امروز سوت پایان مسابقات ملی مهارت نواخته می‌شود

رئیس دانشکده فنی‌وحرفه‌ای گلپایگان گفت: مسابقات ملی مهارت در رشته تأسیسات الکتریکی چهارشنبه _سیزدهم بهمن‌ماه_ به پایان رسید و داوران به بررسی کارهای ارائه شده برای انتخاب نفرات برتر پرداختند. امروز _پنج‌شنبه چهاردهم بهمن‌ماه_ اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود.

محمد منعمی در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن بیان اینکه مسابقات ملی مهارت در ۳۳ رشته برگزار می‌شود، اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلپایگان میزبان این مسابقه در رشته تأسیسات الکتریکی است.

وی افزود: شرکت‌کنندگان مسابقه را در سطح شهرستان آغاز و در سطح استانی به رقابت می‌پردازند تا در نهایت به مسابقات ملی راه پیدا کنند. سه نفر برگزیده در این رشته به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی شانگهای چین که تابستان برگزار می‌شود، راه پیدا کرده و یک نفر از آن‌ها برای شرکت در مسابقات جهانی برگزیده می‌شود.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای گلپایگان با اشاره به اینکه برگزارکننده این مسابقات سازمان فنی و حرفه‌ای کشور است، گفت: به دلیل اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای شهرستان گلپایگان امکانات کافی جهت برگزاری مسابقه را ندارد، طبق توافقنامه تنها میزبانی این مسابقه در رشته تأسیسات الکترونیک را به عهده گرفته و دانشکده شریعتی تهران نیز میزبان این مسابقه در رشته طراحی دوخت است.

وی افزود: مسابقات ملی مهارت در رشته تأسیسات الکتریکی چهارشنبه _سیزدهم بهمن‌ماه_ به پایان رسید و داوران به بررسی کارهای ارائه شده برای انتخاب نفرات برتر پرداختند؛ امروز _پنج‌شنبه چهاردهم بهمن‌ماه_ اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود و جوایز نفرات برتر شامل مدال و وجه نقد اهدا خواهد شد.

منعمی اشاره کرد: جوایز نقدی برای نفر اول شش، نفر دوم چهار و نفر سوم سه میلیون تومان است؛ همچنین در کنار جوایز نقدی مدال طلا، نقره و برنز به نفرات برتر اهدا خواهد شد. به مناسبت دهه فجر همزمان با برگزاری این مسابقات نمایشگاه صنعت و دانشگاه نیز برگزار شد که مورد استقبال خوبی از سوی صنعتگران، مسئولان و مردم قرار گرفت.

کد خبر 553165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.