تاخیر یک هفته‌ای در برگزاری کلاس‌های دانشگاه پیام‌نور

مدیر آموزش دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان گفت: مطابق با تقویم آموزشی نیم‌سال دوم ۱۴۰۰ کلاس‌ها باید از دوشنبه _ یازدهم بهمن‌ماه_ آغاز می‌شد، اما به دلیل مشکلات مالی، تأخیر در ثبت نمرات برخی دانشجویان و ثبت‌نام، برگزاری کلاس‌های ترم جدید با یک هفته تأخیر آغاز می‌شود.

داوود صباغان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با تقویم آموزشی نیم‌سال دوم ۱۴۰۰ دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان با بیان اینکه انتخاب واحد نیم‌سال دوم ۱۴۰۰ از شنبه _دوم بهمن‌ماه_ لغایت شنبه _نهم بهمن‌ماه_ ادامه داشته است، اظهار کرد: به علت ثبت‌نام نکردن تعداد زیادی از دانشجویان، زمان انتخاب واحد تا جمعه _پانزدهم بهمن‌ماه_ تمدید شد.

وی در رابطه با آغاز کلاس‌های این مرکز علمی گفت: مطابق با تقویم آموزشی نیم‌سال دوم ۱۴۰۰ کلاس‌ها باید از دوشنبه _یازدهم بهمن‌ماه_ آغاز می‌شد، اما به دلیل مشکلات مالی، تأخیر در ثبت نمرات برخی دانشجویان و ثبت‌نام، برگزاری کلاس‌های ترم جدید با یک هفته تأخیر آغاز می‌شود.

مدیر آموزش دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان اضافه کرد: زمان حذف و اضافه از چهارشنبه _ بیست‌وهفتم بهمن‌ماه_ الی شنبه _ هفتم اسفندماه_ خواهد بود که به دلیل طولانی شدن زمان ثبت‌نام، بعد از هماهنگی‌های لازم احتمال تمدید مهلت حذف و اضافه به مدت دو روز وجود دارد.

وی درخصوص شیوه برگزاری کلاس‌های این مرکز علمی گفت: براساس دستورالعمل ابلاغ شده از سوی سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور کشور؛ تمام کلاس‌های مقطع دکتری به صورت حضوری و در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تنها کلاس‌های تئوری به صورت مجازی تشکیل می‌شود.

صباغان افزود: در رابطه با حضوری، غیرحضوری یا ترکیبی بودن کلاس‌های عملی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد وابسته به شرایط کرونا و براساس شیوه‌نامه‌هایی که تاکنون ابلاغ شده و خواهد شد، تصمیم‌گیری می‌شود و کلاس‌های تمام عملی نیز وابسته به تصمیم استاد به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 553123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.