فعالیت مراکز آموزشی خوزستان در شهرهای قرمز و نارنجی غیرحضوری است

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان از اعمال محدودیت‌های جدید کرونا در سطح استان خبر داد و گفت: فعالیت همه مراکز آموزشی خوزستان به مدت یک هفته غیرحضوری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ولی‌اله حیاتی عصر چهارشنبه_ سیزدهم بهمن ۱۴۰۰_ در نشست قرارگاه مدیریت کرونا با اشاره محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرها استان بر اساس رنگ‌بندی کرونا اظهار کرد: در حال حاضر شهرهای امیدیه، دزفول، اهواز، شوشتر، آبادان و ایذه در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

وی با اشاره به محدودیت‌های در نظر گرفته شده در شهرهای قرمز و نارنجی افزود: به مدت یک هفته کلیه فرآیندهای آموزشی در همه مقاطع آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و در کلیه سطوح دانشگاه‌ها (به استثنا دوره تکمیلی) به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان تاکید کرد: شهروندان رعایت پروتکل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، عدم شرکت در اجتماعات را جدی بگیرند و نسبت به دریافت دوز سوم واکسن خود در اولین فرصت اقدام نمایند.

حیاتی با تاکید بر اینکه مراکز واکسیناسیون آماده ارائه خدمات هستند خاطرنشان کرد: از کسانی که جز واکسن تأخیری به شمار می‌روند درخواست می‌کنیم هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و دوز دوم خود را بزنند.

وی ادامه داد: از اصناف و همه فعالیت‌هایی که با مردم سرکار دارند تقاضا داریم به وظایف خود بر اساس طرح اعمال محدودیت‌های هوشمند کرونایی عمل کنند و هر گونه تخطی از آن‌ها تخلف محسوب می‌شود که برابر با مقررات با صنوف متخلف برخورد می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان یادآور شد: رستوران‌های ارائه دهنده خدمات باید حتماً دو دوز واکسن خود را دریافت کرده باشند، تالارها بر اساس رنگ بندی کرونا و ظرفیت مشخص شده فعالیت داشته باشند.

حیاتی تاکید کرد: کارکنان ادارات باید دو دوز واکسن خود را دریافت کرده باشند در غیر این صورت حق حضور در محل کار را ندارند و بر اساس تخلفات اداری با آن‌ها برخورد می‌شود.

کد خبر 553097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.