آذین‌بندی شهر اراک به مناسبت ایام دهه‌فجر انقلاب

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک از نصب ۱۲ المان مناسبتی و ۲۰ هزار متر ریسه پرچمی به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سطح این شهر خبر داد.

احمد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل‌وسومین سالگرد بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، درخصوص فضاسازی گسترده شهر اراک به مناسبت این ایام، اظهار کرد: یکی از بخش‌های مهم برای همراهی با شهروندان در این ایام، ایجاد محیطی مناسب در سیما و منظر شهرها است که به همین منظور با هدف ایجاد شور و نشاط انقلابی، فضاسازی گسترده‌ای در سطح معابر و میادین شهر توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این راستا یک‌هزار عدد پرچم نیزه‌ای، ۲۰ هزار متر ریسه پرچمی، ۷۰۰ عدد پرچم دو سر چوب، ۸۰۰ عدد پرچم اهتزازی در بلوارها، میادین و خیابان‌های شهر اراک نصب شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک از طراحی، جانمایی و نصب ۱۲ المان مناسبتی ویژه این ایام در میادین این شهر خبر داد و افزود: تمام مراحل اجرا، جانمایی و نصب این المان‌ها توسط این سازمان انجام و سعی شده است که در طراحی اکثر المان‌ها از ایده‌های جدید و متناسب با ایام استفاده شود.

کد خبر 553025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.