احداث پارک بانوان در جنوب خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد از احداث پارک در جنوب این شهر خبر داد و گفت: پارک شهید امیری در مساحت ۶۵۰۰ مترمربعی و در منطقه گلدشت شرقی تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه پارکی جهت استفاده بانوان در منطقه گلدشت طراحی شده تا بتوانند در محیطی آرام و مناسب از بهترین وسیله‌های ورزشی مجهز استفاده کنند، اظهار کرد: بانوان در خانواده نقش اساسی و کلیدی در تربیت فرزندان دارند و نوع تربیت آن‌ها نیز تأثیر بسزایی در شکل‌گیری فرهنگ جامعه خواهد داشت.

وی ادامه داد: اگر بانوان در خانواده دچار مشکل جسمی یا روحی شوند، تمام اعضای خانواده تحت تأثیر آن مشکل قرار خواهند گرفت؛ لذا در این راستا ایجاد پارک بانوان برای توسعه سلامت بانوان امری حائز اهمیت است.

شهردار خرم‌آباد افزود: تا قبل از پایان سال جاری، پارک بانوان در گلدشت افتتاح می‌شود؛ البته در بودجه سال آینده فضایی مناسب برای ساخت پارک بانوان در محله پشت بازار در نظر گرفته شده و در منطقه دو نیز اگر محل مناسبی شناسایی شود، قطعاً برای سال آینده آن را تبدیل به پارک بانوان خواهیم کرد و پارک شهید امیری در مساحت ۶۵۰۰ متر مربعی و در منطقه گلدشت شرقی تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 552987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.