۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
قم سیاه‌پوش شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از سیاه‌پوشانی سطح شهر قم به‌ویژه در محدوده مرکزی شهر و مسیر تشییع مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به اقدامات و برنامه‌های شهرداری جهت برگزاری باشکوه مراسم تشییع و آیین‌های یادبود مرجع عالی‌قدر، آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی، اظهار کرد: سیاه‌پوشانی سطح شهر قم با نصب پرچم‌های عزا، ریسه‌های مشکی و اکران بنرهای تسلیت در سازه‌های تبلیغاتی از اولین اقداماتی بود که روز گذشته انجام شد.

وی با اشاره به اعلام عزای عمومی از سوی هیئت دولت به مناسبت این ضایعه جان‌سوز، افزود: مجموعه شهرداری قم همکاری و مشارکت ویژه‌ای در مراسم تشییع این مرجع بزرگ جهان تشیع خواهد داشت و برنامه‌ریزی لازم به‌منظور خدمات‌رسانی گسترده به حاضران در این مراسم انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم مشارکت در آماده‌سازی محل تجمع، خودرو انتقال پیکر مطهر و سیستم صوت مراسم را از جمله اقدامات شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: تأمین ایمنی این مراسم، با استقرار تیم‌های آتش‌نشانی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم در حمل‌ونقل عمومی، برای جابه‌جایی شهروندان، انجام شده است.

وی با اشاره به با اعلام هماهنگی در تمام بخش‌های مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی و حضور فعال در ستاد برگزاری مراسم ارتحال، گفت: در طول روزهای آینده نیز روند خدمات‌رسانی شهرداری قم برای برگزاری مجالس و محافل یادبود و گرامیداشت، به‌ویژه در هسته مرکزی شهر قم و بیت معظم حضرت آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی، ادامه خواهد یافت.

کد خبر 552981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.