موسوی درچه‌ای: آزادی فکر و اندیشه مهم‌ترین دستاورد پیروزی انقلاب است

امام جمعه شهر درچه مهم‌ترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی را آزادی فکر و اندیشه مردم دانست و گفت: اختراعات، اکتشافات و دستاوردهای علمی، موشکی و امنیتی ناشی از آزادی فکر و عمل مردم بعد از پیروزی انقلاب بود.

‌حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی موسوی درچه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم شاهنشاهی انتشار اعلامیه‌های امام خمینی (ره) را ممنوع اعلام کرد و حتی با هر واعظ و مداح اهل‌بیت (ع) که در منبر خود نام امام خمینی (ره) را بر زبان می‌آورد برخورد می‌کرد زیرا رژیم طاغوت بر عظمت و محبوبیت امام (ره) در بین مردم ایران واقف بود.

امام جمعه شهر درچه تصریح کرد: در ساواک به شدت با امام (ره) مبارزه می‌شد و زندانیان را ناچار به بد و بیراه گفتن به امام (ره) می‌کردند در غیر این صورت آن‌ها بیشتر شکنجه می‌شدند. این در حالی‌است که وقتی امام (ره) به ایران بازگشت و انقلاب به پیروزی رسید تمام سیاهی‌ها و ابرها کنار رفت و با طلوع خورشید انقلاب مشکلات برطرف شد.

حجت‌الاسلام موسوی درچه‌ای، مهمترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی را آزادی فکر و اندیشه مردم دانست و گفت: اختراعات، اکتشافات و دستاوردهای علمی، موشکی و امنیتی ناشی از آزادی فکر و عمل مردم بعد از پیروزی انقلاب است.

وی در خصوص دریافت حکم امامت جمعه خود از امام خمینی (ره) اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، رسولی محلاتی، مسئول دفتر امام (ره) مرا فراخواند و حکم امامت جمعه شهرستان درچه را چهارم آذرماه ۱۳۵۹ از سوی امام خمینی (ره) به من داد.

کد خبر 552976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.