افتتاح یک مرکز واکسیناسیون جدید در شمال شهر اصفهان

صبح امروز یک مرکز واکسیناسیون در خیابان کاوه اصفهان با حمایت مدیریت شهری، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غفور راستین، صبح امروز _ چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه_ در مراسم افتتاح یک مرکز واکسیناسیون جدید در منطقه شمال اصفهان، با تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: امروز به میمنت دهه مبارک فجر در یکی از مناطق مهم شهری، مرکز واکسیناسیون افتتاح شد.

وی افزود: تمام اقدامات ما ازجمله افتتاح مراکز مختلف واکسیناسیون بر این اساس است که تلاش کنیم از مرگ یک نفر جلوگیری کنیم و این لطف را خداوند به ما عطا کرده است که با حمایت مسئولان امر همچون شهرداری و فرمانداری اصفهان به این مهم دست یابیم.

رئیس مرکز شماره یک بهداشت اصفهان گفت: از خداوند می‌خواهم این مرحله از اپیدمی کووید ۱۹ آخرین مرحله این بیماری باشد و پس از آن به سمت یک جامعه سالم و سلامت برویم.

راستین با بیان اینکه در مبارزه با شیوع کرونا واکسیناسیون محور اصلی است و نباید شهروندان از این امر غفلت کنند، افزود: امروز ۸۶ درصد شهروندان در محدوده مرکز بهداشت شماره یک اصفهان، دوز اول واکسن خود را تزریق کرده‌اند، همچنین بیش از ۷۶ درصد آن‌ها دوز دوم و ۲۵ درصد دوز سوم و یادآور را تزریق کردند.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم به سطح استانداردهای میزان تزریق واکسن در جامعه برسیم که استاندارد آن انجام واکسیناسیون جمعیت بالای ۸۰ درصد است.

رئیس مرکز شماره یک بهداشت اصفهان گفت: رعایت بهداشت و فاصله اجتماعی قطعاً مکمل کار واکسیناسیون است و باید این دو موضوع به طور جدی پیگیری شود، امروز ۳۰ درصد از تخت‌های بیمارستان‌ها به بیمارانی اختصاص پیدا کرده است که علائمی از کرونا دارند.

به گزارش ایمنا، صبح امروز _چهارشنبه سیزدهم بهمن‌ماه_ یک مرکز واکسیناسیون در خیابان کاوه اصفهان با حمایت مدیریت شهری، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افتتاح شد.

کد خبر 552956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.