آغاز پیش‌فروش بلیط‌های جشنواره تئاتر فجر از ۱۴ بهمن

پیش‌فروش بلیط‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از روز پنجشنبه _چهاردهم بهمن‌ماه_ آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیش‌فروش بلیط‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ساعت ۱۲ ظهر پنجشنبه _چهاردهم بهمن‌ماه_ آغاز می‌شود. جدول‌های همه اجراهای جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز منتشر شده و بر روی سایت این جشنواره قرار گرفته است.

ظرفیت سالن‌های نمایشی به دلیل محدودیت‌های کرونایی تنها ۳۰ درصد خواهد بود و علاقه‌مندان به تهیه بلیط با مراجعه به سایت تیوال می‌توانند با توجه به این سهمیه، بلیط خود را خریداری کنند. سالن‌های کوچک با محدودیت زیاد فروش بلیط مواجه هستند و با توجه به محدودیت ۳۰ درصدی ناشی از همه‌گیری سویه جدید کرونا، تعداد کمی از بلیط‌های این سالن‌ها به فروش می‌رسد.

خبرنگاران و اهالی رسانه‌های جمعی که کارت جشنواره برای آن‌ها صادر شده است با استفاده از یک کد که امروز برای آن‌ها پیامک می‌شود، می‌توانند به سایت فروش بلیط مراجعه کرده و از بلیط‌های سهمیه خبرنگاران استفاده کنند.

یک روز پیش از باز شدن سامانه فروش بلیط‌ها، جدول همه اجراهای جشنواره منتشر شده است و افرادی که تمایل به خرید بلیط دارند، می‌توانند با توجه به ساعت و محل اجرای نمایش پس از باز شدن سامانه فروش، بلیط‌های خود را تهیه کنند.

در بخش صحنه‌ای هر روز حداقل هشت نمایش روی صحنه خواهد رفت. تالار وحدت، مجموعه تئاتر شهر، تالار مولوی، تماشاخانه ایرانشهر، تماشاخانه سنگلج، تالار حافظ و برج آزادی میزبان گروه‌های شرکت‌کننده در بخش صحنه‌ای چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر هستند.

در این بخش هر روز حداقل هشت نمایش در دو سانس روی صحنه می‌رود. نمایش گروه‌های خارجی نیز در سالن‌های چهارسو، سایه، سنگلج و ناظرزاده کرمانی به صحنه خواهد رفت.

در بخش دگرگونه‌های اجرایی ۱۴ نمایش در سالن‌های نمایشی و مکان‌های مختلف از جمله پارک آبشار، توچال، پارک چیتگر، میدان راه‌آهن، اتوبان کردستان و میدان استاد معین اجرا می‌شوند که زمان و ساعت اجرای این نمایش‌ها در جدول پخش آمده است.

به گزارش ایمنا، چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از چهاردهم تا بیست‌وششم بهمن‌ماه به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود.

کد خبر 552947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.