بدترین عملکرد بازار کریپتو طی ۷ سال گذشته

در ژانویه ۲۰۲۲ پانصد میلیون دلار از ارزش بازار کریپتو کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از کاهش ارزش بازار ارز دیجیتال دارندگان بیت کوین، اتریوم و سایر دارایی‌های دیجیتالی چند هفته سخت دارند و بازار به بدترین بسته شدن کندل ماهانه خود از سال ۲۰۱۵ نزدیک می‌شود.

طبق داده‌های تریدینگ ویو (TradingView) بازار جهانی ارزهای دیجیتال در ماه گذشته (ژانویه ۲۰۲۲) پانصد میلیون دلار از ارزش خود دست داده است و از حدود ۲.۲ تریلیون دلار به ۱.۷ تریلیون دلار رسیده است؛ در دسامبر ۲۰۲۱ نیزبازار ۱۵.۵ درصد کاهش یافت. همچنین در ماه می ۲۰۲۱ به دلیل ترس از ممنوعیت استخراج بیت کوین در چین، دچار سقوط زیاد شد.

اتریوم نیز تا پایان سال ۲۰۱۸، نود و چهار درصد کاهش قیمت داشت و از قیمت ۱۴۳۰ دلار به ۸۰ دلار رسید. بسیاری از دارایی‌های دیگر بیش از ۹۵ درصد سقوط کردند و هرگز به بالاترین سطح قیمت بازنگشتند.

اکنون بیت کوین ۴۴.۵ درصد کاهش قیمت (نرخ ۶۹۰۰۰ دلار) دارد. اتریوم ۴۵.۷ درصد از اوج خود کمتر است و بسیاری از بزرگان ارز دیجیتال سال ۲۰۲۱، از جمله سولانا و اکسی بیش از ۶۰ درصد از سقف تاریخی خود فاصله دارند. میم کوین‌هایی چون دوج کوین و شیبا این و به ترتیب حدود ۸۰ درصد و ۷۵ درصد کاهش یافته‌اند.

کد خبر 552945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.