طراحی پروژه‌های شهری در راستای تعالی شهروندان

رئیس شورای اسلامی شهر بلداجی گفت: خدمات و پروژه‌های شهری را در راستای رشد و تعالی جسمی، روحی و معنوی شهروندان پیش‌بینی و طراحی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهناز رفیعی‌مفرد امروز _چهارشنبه، سیزدهم بهمن‌ماه_ در دومین کارگاه آموزشی شوراهای اسلامی دوره ششم با موضوع مالی و حقوقی، اظهار کرد: نگاه ما در برنامه‌ریزی و سیاستگذاری شهری نگاه انسان‌محور است، بنا داریم خدمات و پروژه‌های شهری را در راستای رشد و تعالی جسمی، روحی و معنوی شهروندان پیش‌بینی و طراحی کنیم.

وی افزود: به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر، نه شورای شهرداری، وظیفه داریم رشد فرهنگی شهروندان و فرهنگ شهروندی به عنوان پایه و اساس رشد هر جامعه را با آموزش‌های مناسب و ایجاد بستری فعال برای مردم، فراهم و پیگیری کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بلداجی ادامه داد: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و آموزش مردم، با متولیان امر و ادارات مرتبط همچون کمیته امداد، اداره بهزیستی، نیروی انتظامی جلسات متعدد هم‌اندیشی و هماهنگی را برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: با دعوت از اساتید مرتبط برای مادران به عنوان اولین مربیان فرزندان در جامعه، در حال برگزاری آموزش‌های کاربردی به صورت محله‌محور در مساجد هستیم.

رفیعی‌مفرد خاطرنشان کرد: در تصویب پروژه‌های شهری، سعی شد پروژه‌هایی همچون پارک بانوان، خط پیاده‌روی امن و پیست دوچرخه‌سواری را جهت تحرک و مشارکت بیشتر مردم پیگیری کنیم. همچنین نظر به این که درصد بالای املاح غیرمفید در آب شرب شهروندان اثرات مخربی بر میزان شادابی مردم دارد، پیگیری لازم جهت تأمین آب شرب مناسب، بهداشتی و پایدار صورت گرفته است.

کد خبر 552930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.