آذین‌بندی بیش از ۲ هزار بوستان‌ تهران به مناسبت دهه‌فجر

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران اقدامات و برنامه‌ریزی‌های این سازمان به مناسبت ایام‌ دهه فجر را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، علی محمد مختاری با اشاره به اجرای اقدامات متعدد و مهم در حوزه سازمان بوستان‌ها به مناسبت ایام دهه فجر، اظهار کرد: اقدامات سازمان بوستان‌ها در ایام دهه فجر از روز گذشته اجرا شده و آذین‌بندی و انجام تبلیغات محیطی در سطح مناطق ۲۲ گانه انجام شده است.

وی با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری و سرودهای ویژه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در سطح دو هزار و ۶۲۱ بوستان شهر تهران روزانه پخش می‌شود، افزود: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، با موضوع ایام‌الله دهه فجر و اهدای جوایز به برندگان مسابقه از جمله اقدامات سازمان بوستان‌ها به مناسبت این ایام است.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه با موضوع انقلاب اسلامی و دهه فجر از ۱۲ تا ۲۳ بهمن، آذین‌بندی و نصب طاق نصرت در تمامی بوستان‌های مناطق ۲۲ گانه تهران، بازپیرایی و مرمت بوستان‌ها و فضای سبز میادین، لچکی‌ها و معابر، تبلیغات محیطی در سطح بوستان‌ها با موضوع دهه فجر و برگزاری مراسم جشن برای شهروندان در سطح بوستان‌ها، از دیگر اقدامات اجرایی سازمان بوستان‌ها در دهه فجر است.

وی با بیان اینکه حدود ۹۳ مرکز آموزش گل و گیاه وجود دارد که در آن دوره‌های آموزشی ویژه برگزار می‌شود، تاکید کرد: به منظور گرامیداشت ایام دهه فجر، در تمامی مراکز آموزشی گل و گیاه، مراسم جشنی با حضور شهروندان برگزار خواهد شد که در آن، گل و گلدان به حاضران اهدا می‌شود.

مختاری ادامه داد: در صورت اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای راهپیمایی ۲۲ بهمن پیش‌بینی شده است و شهر تهران برای گرامیداشت و برگزاری مراسم‌های دهه فجر آمادگی لازم را دارد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران به کاشت گل لاله در سطح شهر اشاره و تصریح کرد: طبق سنوات قبل در ایام دهه فجر، گل لاله در میادین و بوستان‌ها کاشته می‌شود، همچنین «جشنواره لاله‌ها» در بوستان لاله برگزار خواهد شد.

منبع: سایت شهر

کد خبر 552924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.