فرناندز پایان همکاری‌ با تیم ملی هندبال ایران را اعلام کرد!

سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال ایران اعلام کرد که با تیم ملی هندبال ایران ادامه نخواهد داد.

به گزارش ایمنا، قرارداد مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال ایران تا پایان مسابقات قهرمانی مردان آسیا بود. او بعد از این مسابقات از عربستان راهی کشورش اسپانیا شد و بعد از ساعتی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که صلاح دیده دیگر هدایت تیم ملی مردان را ادامه ندهد. او در میان صحبت‌هایش دلیل جدایی‌اش را اختلافات در نیازهای تیم ملی عنوان کرد.

مانوئل مونتایا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «بعد از مدتی حضور در ایران و صعود تیم ملی به مسابقات جهانی لهستان سوئد صلاح دیدم که هدایت تیم ملی هندبال مردان را ادامه ندهم. می‌خواهم از دکتر پاکدل به خاطر اعتمادش به من و از آقای عزتی برای کمک‌هایش در تمام این مدت تشکر کنم. همچنین از همه بازیکنانی (چه بازیکنانی که در مسابقات آسیایی با تیم بودند و چه آن‌هایی که در مسیر انتخابی حذف شدند) که با آن‌ها کار کردم به خاطر تلاش و فداکاری‌شان تشکر می‌کنم. آن‌ها قهرمانانه برای کسب جواز قهرمانی جهان و کسب مدال جنگیدند. شما بازیکنان شگفت‌انگیزی هستید و من همیشه شما را در قلب خود نگه خواهم داشت. از کادر فنی برای کمک‌هایشان و با اشاره ویژه به فرهان غضبان (عصای دستم) که در طول اقامتم در ایران به آن تکیه کردم تشکر می‌کنم. اختلافات در مورد نیازهای یک تیم ملی باعث شد تا این تصمیم را بگیرم. زمان‌ها برای مدیریت آسان نیست، اما اینکه بخواهید در این عرصه جزو اولین‌ها باشید خیلی بیشتر از اینها به موفقیت و کار نیاز دارد. از همه شما که در این مدت در این کشور بزرگ به من کمک کردید و باعث شدید در خانه‌ام احساس آرامش کنم، تشکر می‌کنم.»

فرناندز پایان همکاری‌اش با تیم ملی هندبال ایران را اعلام کرد!

تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا که از بیست و هشتم دی‌ماه تا یازدهم بهمن ۱۴۰۰ در عربستان برگزار شد با پنج برد پیاپی مقابل هند، استرالیا، عربستان، عراق و کویت و دو شکست مقابل بحرین و قطر به دیدار رده‌بندی راه یافت. شاگردان مانوئل با قبول شکست مقابل عربستان میزبان، شانس مدال برنز را از دست دادند و در نهایت ضمن کسب مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان لهستان- سوئد در رده چهارم مسابقات قرار گرفتند.

منبع: ایسنا

کد خبر 552903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.