شورای شهر چالوس سومین شهردار منتخب را معرفی کرد

شورای اسلامی شهر چالوس، سومین شهردار منتخب خود را به استانداری مازندران معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر چالوس، با چهار رأی موافق، مسعود یعقوبی را به عنوان شهردار چالوس انتخاب و به استانداری مازندران معرفی کردند.

در جلسه شورای شهر چالوس که به منظور انتخاب گزینه جدید شهرداری چالوس برگزار شد، مسعود یعقوبی توانست با چهار رأی نظر موافق شورا را از آن خود کند؛ در این جلسه سه گزینه برای تصدی شهرداری چالوس به رأی گذاشته شده بودند.

«مسعود یعقوبی» عضو شورای شهر چالوس، «محمد شریفی» و «ایوب تقوی‌نسب» سه گزینه مدنظر شورای اسلامی شهر چالوس برای انتخاب شهردار بودند که به ترتیب چهار، سه و دو رأی را از آن خود کردند.

یعقوبی جهت تأیید به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد و در صورت تأیید، بار دیگر تورج لهراسبی به عنوان عضو علی‌البدل شورا، به پارلمان شهری چالوس راه خواهد یافت.

اعضای ششمین دوره شورای شهر چالوس، پس از روی کار آمدن در ابتدا محمد کیا کجوری (شهردار پیشین هچیرود) و پس از آن صابر سام‌دلیری (از اعضای شورای ششم) را به عنوان شهردار انتخاب کردند که هیچ‌یک نتوانستند تاییدیه‌های لازم را از مراجع ذی‌صلاح دریافت کنند؛ بنابراین پس از شش ماه، برای بار سوم، شورای شهر گزینه جدید را انتخاب و معرفی کرد.

کد خبر 552894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.