مجوزی برای تخلیه نخاله در سایت صفیره صادر نشده است

رئیس سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز با اشاره به جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی سطح شهر تا پیش از عید نوروز، گفت: با توجه به هزینه بالای حمل‌ونقل تا سایت صفیره و عدم‌توافق مالی مالک و پیمانکار، تاکنون مجوزی برای تخلیه نخاله ساختمانی در سایت صفیره صادر نشده است.

پرویز دغاغله در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیش از اعلام سایت صفیره به عنوان محل تخلیه نخاله‌های ساختمانی و گودبرداری‌ها، نخاله‌ها در محل‌های مشخص تخلیه می‌شد و افرادی نیز به صورت غیرمجاز نسبت به تخلیه در سطح شهر اقدام می‌کردند.

وی افزود: از گذشته، دو محل تخلیه نخاله یکی در نزدیکی ملاشیه و دیگری در مجاورت پلیس رهگشا وجود داشته و درحال‌حاضر نیز فعال است؛ اما بر اساس دستور معاون خدمات شهری از ابتدای بهمن‌ماه باید تمام نخاله‌های ساختمانی در سایت صفیره تخلیه شود.

رئیس سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز درخصوص نحوه مدیریت حمل و نقل نخاله‌ها و جلوگیری از تخلیه در مکان‌های دیگر، ادامه داد: وقتی سازمان موتوری مجوزی با تعداد سرویس‌های مشخص را برای تخلیه در صفیره صادر می‌کند، نتیجه را از مدیریت آنجا استعلام می‌گیرد و اگر تعداد کمتری سرویس دریافتی باشد، تخلف و تخلیه غیرمجاز در محل دیگر مشخص و با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

وی تاکید کرد: تاکنون هیچ مجوزی برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی در سایت صفیره از طرف این سازمان صادر نشده است. ازآنجاکه حمل و نقل و تخلیه این نخاله‌ها خارج از حیطه سازمان است و پیمانکار باید با توافق مالی این کار را انجام دهد، با توجه به هزینه زیاد حمل و نقل از سطح شهر به سایت صفیره، تاکنون این اقدام انجام نشده است.

دغاغله درخصوص جمع‌آوری نخاله‌های سطح شهر، تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام پایانی سال، با پیگیری‌های صورت گرفته توسط معاونت خدمات شهری و معاونت استانداری خوزستان، نخاله‌ها جمع‌آوری می‌شود.

کد خبر 552886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.