به زمان تعویض های مربی نمی توان ایراد گرفت /مشکلم با ذوب آهن حل می شود

یک کارشناس فوتبال گفت: قبل از گل، می‌خواستیم از قلب تیم حریف حمله کنیم که آنها هم روی این موضوع کار کرده بودند و موفق نبودیم. در نیمه اول شوت زن نداشتیم ولی در نیمه دوم علا رغم اینکه ۱۰ نفره شده بودیم نورالله‌ی، قلی زاده و جهانبخش شوت زنی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان رضایی پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل امارات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل توپ‌های ارسالی بلند و استارت‌هایی با فاصله زیاد، بازیکنان کمی خسته شده بودند. لحظه آخر که قلی زاد استپ کرد اگر روی صحنه قبلی از خود گذشتگی می‌کرد می‌توانستیم به گل برسیم و این بازیکن هم گل بزند.

وی ادامه داد: تعویض‌ها در دقایق آخر بازی صورت گرفت که سلیقه مربی است و نمی‌شود ایراد گرفت.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه در نیمه اول دو سانتر داشتیم که یکی تبدیل به گل و دیگری موقعیتی خطرناک ایجاد کرد، تصریح کرد: قبل از گل، می‌خواستیم از قلب تیم حریف حمله کنیم که آنها هم روی این موضوع کار کرده بودند و موفق نبودیم. در نیمه اول شوت زن نداشتیم ولی در نیمه دوم علا رغم اینکه ۱۰ نفره شده بودیم نورالله‌ی، قلی زاده و جهانبخش شوت زنی کردند و نشان دادند مواقعی که نمی‌توانیم از طریق کارهای ترکیبی به گل برسیم، شوت زدن راه حل بزرگی است.

رضایی در خصوص سرمربیگری تیم ملی جوانان، خاطر نشان کرد: خودم هم این قضیه را نمی‌دانم.

وی در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه شکایت از ذوب آهن به کجا رسید؟ گفت: با باشگاه صحبت کردیم و این مشکل حل می‌شود، امیدوارم به تعهدات مالی خود عمل کند. من به ذوب آهن تعصب دارم زیرا در این تیم بازی کردم و سرمربی بودم.

کد خبر 552858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.