لزوم حمایت از مسابقات ملی مهارت

دبیر برگزاری جشنواره ملی مهارت گفت: تخصیص نیافتن بودجه کافی به مسابقات ملی مهارت، حامی مالی را تحت فشار قرار داده است. با توجه به هزینه‌های بالا، در صورت حمایت ارگان‌های دولتی می‌توانیم این مسابقات را با سطح کیفی بهتری برگزار کنیم.

مجید عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با مسابقات ملی مهارت که در سطح کشوری و به میزبانی گلپایگان برگزار می‌شود، اظهار کرد: مسابقات ملی مهارت در رشته تأسیسات الکتریکی در حال انجام است. مرحله اول این مسابقات در سطح شهرستانی انجام شده است و در مرحله دوم نفرات برتر در سطح استانی با یکدیگر به رقابت پرداختند. در مرحله سوم نیز نفرات برگزیده استانی به مسابقات کشوری که هم‌اکنون به میزبانی گلپایگان بین نفرات برتر استان‌های مختلف در حال برگزاری است، راه پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نفرات برتر مسابقات ملی مهارت کشوری به مسابقات جهانی که به میزبانی شانگهای چین برگزار خواهد شد راه پیدا می‌کنند، گفت: برای نفر اول شش، نفر دوم چهار و نفر سوم سه میلیون تومان در مسابقات ملی مهارت هدیه در نظر گرفته شده‌است.

دبیر برگزاری جشنواره ملی مهارت گفت: تخصیص نیافتن بودجه کافی به مسابقات ملی مهارت، حامی مالی را تحت فشار قرار داده است. با توجه به هزینه‌های بالا در صورت حمایت ارگان‌های دولتی می‌توانیم این مسابقات را با سطح کیفی بهتری برگزار کنیم.

کد خبر 552838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.