احمدی: پیوند امام خمینی (ره) و امت ناگسستنی بود

فرماندار اصفهان گفت: در دوران دفاع مقدس جوانان مؤمن و انقلابی به منظور دفاع از مرزها و امنیت در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند که این حضور پرشور جوانان به واسطه تبعیت از ولایت و رابطه امت و امام (ره) بود. 

محمدعلی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: پیوند ناگسستنی امت و امام خمینی (ره) از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود و این موضوع در طول جریان بعد از انقلاب هم بروز و ظهور جدی داشت.

وی ادامه داد: امام (ره) در وصیت‌نامه خود فرمود: «مردم ایران بهتر از ملت دوران امام حسین (ع) و بقیه معصومان هستند، زیرا ملت ایران در تبعیت از مقام ولایت جدی و استوار است.»

فرماندار اصفهان با بیان اینکه موفقیت‌های بعد از دوران انقلاب اسلامی به واسطه پرداختن به دستورات امام (ره) بود، تصریح کرد: اصل ولایت مطلقه فقیه از مترقی‌ترین اصول قانون اساسی است، زیرا این اصل به واسطه شخصیت والای حضرت امام (ره) جلوه کرد و بعد از آن استمرار یافت.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس جوانان مؤمن و انقلابی به منظور دفاع از مرزها و امنیت در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند، که این حضور پرشور جوانان به واسطه تبعیت از ولایت و رابطه امت و امام بود.

احمدی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی نقشه راه کشور را ترسیم کردند، سخنان رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب با اتکای به معنویت، توجه به علم و پژوهش، سبک زندگی ایرانی اسلامی و توجه ویژه به جوانان است، بر همین اساس لازم است ساختارهای ویژه‌ای برای اجرای دستورات مقام معظم رهبری در این بیانیه ایجاد شود.

کد خبر 552785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.