با احداث کارخانه سرب در کاشان مخالفیم

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: با احداث کارخانه سرب در این شهر مخالف هستیم و به عنوان نمایندگان مردم، مانع فعالیت این کارخانه خواهیم شد.

علی هاشمی‌طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به تازگی در هشت کیلومتری کاشان کارخانه سرب با مجوز تلویحی آغاز به فعالیت کرده است که این موضوع با سلامت جامعه شهری مغایرت دارد.

وی افزود: از «جواد نائینی» نماینده ویژه رئیس مجلس درخواست کردیم با توجه به تهدید سلامت مردم دو شهر کاشان و آران و بیدگل، مانع فعالیت این واحد تولیدی در منطقه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به میزان آلودگی بالای زیست محیطی کارخانه سرب، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم برای سود عده‌ای کم، جان افراد زیادی از دو شهرستان مجاور این کارخانه به مخاطره بیفتد و متضرر شوند.

وی با بیان اینکه کارخانه سرب دارای آلایندگی محیطی کشنده است، ادامه داد: این سوال مطرح است چرا در حالی که معدن سرب در انارک اردستان واقع شده، این کارخانه در کاشان ایجاد شده است؟ مسئولان بدانند که ما به عنوان نماینده مردم به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم این کارخانه آلاینده در کاشان فعالیت کند و باعث آلودگی بالا و کشنده زیست‌محیطی شود.

هاشمی‌طاهری، استاندار اصفهان، فرماندار ویژه کاشان و نماینده رئیس مجلس و کفیل مردم کاشان و آران و بیدگل را فصل‌الخطاب قرار داد و از آن‌ها خواست همدل و یک‌صدا مانع فعالیت این واحد آلاینده در این منطقه شوند.

کد خبر 552781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.