۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
اورست و پالیگان شریک شدند

ارائه‌دهنده خدمات مالی غیرمتمرکز (اورست) گفت: برای تأیید هویت (eKYC) و نگهبانی رمزارز با ماتیک پالیگان ادغام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادغام اورست (Aeverest) و پالیگان (Polygon) به کاربران و توسعه‌دهندگان پالیگان اجازه می‌دهد تا هویت‌های مبتنی بر بیومتریک اورست، (eKYC/AML) و استیبل کوین (CRDT) تنظیم‌شده را برای ورود و خروج در سراسر جهان به صدها پروژه دیفای در اکوسیستم بپذیرند.

همچنین اورست به کاربران امکان دسترسی به بیش از ۲۰۰ جفت سکه، ویژگی‌های کسب درآمد و استقراض، پرداخت‌ها، ارز خارجی و شرط‌بندی را می‌دهد. راه حل منحصر به فرد هویت دیجیتال مبتنی بر بیومتریک به کاربران این امکان را می‌دهد تا هویت خود را به صورت دیجیتالی برای خدمات عمومی تأیید کنند و حقوق اجتماعی و اقتصادی خود را مطالبه کنند.

اورست مجموعه خدمات مالی تنظیم‌شده خود را به اینترنت بلاک‌چین پالیگان آورده است، زیرا اورچین خود را به طور کامل با زنجیره پوس (Pos) سازگار می‌کند. از آنجایی که پالیگان پلتفرم پیشرو برای مقیاس پذیری و توسعه زیرساخت اتریوم است، با همکاری با اورست، کاربران اکنون می‌توانند به طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها دسترسی داشته باشند. این ویژگی‌ها شامل eKYC و عملکرد تنظیم‌شده fiat-on و off-ramp است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون زحمت از دارایی‌های خود بین دیفای و امور مالی سنتی از طریق شبکه درگاه‌های پرداخت اورست حرکت کنند.

بیشتر توسعه‌دهندگان می‌توانند CRDT را طوری برنامه‌ریزی کنند که هرگونه رسوب فیات را به تصویر بکشد و استفاده از آن را به یک هدف، خرده‌فروش یا بازه زمانی مشخص کاهش دهد. کاربران همچنین می‌توانند CRDT را به صورت بومی در کیف پول‌های پالیگان خود ذخیره کنند.

باب‌رید (Bob Reid)، مدیر عامل اورست اظهار کرد: با همکاری بین اورست و پالیگان، شرکا و کاربران می‌توانند از طریق پل‌های کاملاً تنظیم شده بین دیفای تراکنش کنند.

وی افزود: فناوری‌های جدید خدمات مبتنی بر هویت، انواع جدید دیفای و ظرفیت‌های اضافی را در شبکه پالیگان ایجاد می‌کنند؛ پروژه‌هایی مانند پالیگان در این مسیر پیشرو هستند و برای ایجاد زیرساخت برای اقتصاد نسل بعدی کار می‌کنند. ما مشتاقانه منتظر ادغام‌ها و نوآوری‌های بیشتر هستیم تا انواع جدیدی از خدمات مالی را به تمام زنجیره‌های سازگار با EVM در جهان ارائه کنیم.

کد خبر 552777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.