ادامه روند خدمت‌رسانی تا پایان بارش‌ها توسط نیروهای شهرداری

شهردار شهرکرد، با اشاره به بارش برف گفت: عملیات پاکسازی معابر پوشیده از برف با استفاده از ۵۰۰ تن شن و نمک توسط ۲۰۰ نیروی خدمات شهری و با ۳۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، ۲۰ ماشین‌آلات سبک از شب گذشته شروع و همچنان ادامه دارد.

محمدتقی جاپلقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان هواشناسی پیش‌تر اعلام کرده بود که همزمان با عصر روز دوشنبه در استان بارش برف را شاهد خواهیم بود؛ بنابراین نیروهای شهرداری شهرکرد در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند تا اقدامات لازم برای پاکسازی معابر و تسهیل در تردد شهروندان را انجام دهند.

وی افزود: بارش برف از شب گذشته آغاز شده و معاونان، مدیران و اعضای شورای شهر در ستاد حوادث حاضر شدند تا اقدامات لازم برای جلوگیری از یخ‌زدگی و لغزندگی معابر انجام شد.

شهردار شهر شهرکرد با بیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه انسداد مسیر در شهرکرد گزارش نشده است، تصریح کرد: عملیات پاکسازی معابر پوشیده از برف با استفاده از ۵۰۰ تن شن و نمک توسط ۲۰۰ نیروی خدمات شهری و با ۳۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، ۲۰ ماشین‌آلات سبک از شب گذشته شروع و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه روند خدمت‌رسانی تا پایان بارش‌ها توسط نیروهای شهرداری ادامه دارد، گفت: از تمام شهروندان درخواست داریم هنگام بارش برف علاوه‌بر همکاری با نیروهای خدمات شهری از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، همچنین در صورت ضرورت انجام سفر به همراه داشتن تجهیزات روزهای برفی مانند زنجیر چرخ بسیار ضروری است.

جاپلقی اضافه کرد: در راستای عملیات پاکسازی و رفت‌وروب معابر پوشیده از برف، شهروندان از پارک خودرو در حاشیه خیابان‌ها خودداری کنند.

کد خبر 552619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.