ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برابر امارات

تیم ‌ملی فوتبال کشورمان در چارچوب مرحله سوم مقدماتی جام ‌جهانی در ورزشگاه آزادی به‌مصاف تیم‌ ملی امارات خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از صعود قطعی تیم ملی کشورمان به جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، شاگردان اسکوچیچ در هشتمین دیدار خود برای صدرنشین ماندن از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی مقابل تیم‌ملی امارات قرار خواهد گرفت.


در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی تیم ایران را در این دیدار حساس بررسی کنیم:

امیر وارث پدر

تیم ملی کشورمان دروازه‌بانان مطمئن و خوبی دارد که هر کدام می‌توانند قفس توری‌مان را تضمین کنند. دراگان اسکوچیچ بازی با عراق را به امیر عابدزاده سپرد تا ایران بار دیگر با یک عابدزاده راهی جام‌جهانی شود؛ حالا در تقابل با امارات هم عابدزاده حامی دروازه تیم‌ملی است؛ چراکه بیرانوند به کرونا مبتلا شده است.

خط دفاعی شجاعانه بدون شجاع

محمدحسین کنعانی‌زادگان و سیاوش یزدانی، محتمل‌ترین زوج خط‌دفاعی و عارف آغاسی و فرشاد فرجی هم دیگر مدافعان هستند. در کناره‌ها هم امید نورافکن، صادق محرمی گزینه‌های اصلی و میلاد محمدی و صالح حردانی هم می‌توانند در سمت چپ و راست جایگزین باشند. گفتنی است مجید حسینی به‌دلیل ابتلاء به کرونا همچنان در لیست حضور ندارد و شجاع خلیل‌زاده هم به‌دلیل محرومیت ایران را در این بازی همراهی نمی‌کند.

احمد نور برگشت؛ کمربند میانی محکم‌تر از همیشه

در میانه میدان، اسکوچیچ که با چهار هافبک تیمش را به زمین می‌فرستد، سعید عزت‌اللهی و احمد نورالله‌ی را نفرات اصلی می‌داند. احمد نورالله‌ی که اسکوچیچ را مجذوب بازی خود کرده بعد از دوران نقاهت به‌دلیل ابتلاء به کرونا به تیم برگشته است. وحید امیری، علی قلی‌زاده و علیرضا جهانبخش هم برای وینگر گزینه‌های دراگان هستند؛ به‌علاوه اینکه مهدی ترابی، سروش رفیعی و سامان قدوس هم در صورت جای داشتن پست‌شان در ترکیب اسکوچیچ فیکس خواهند بود.ا حسان حاج‌صفی به‌دلیل ابتلاء به ویروس کرونا و اللهیار صیادمنش هم به‌دلیل مسئله عقد قرارداد با تیم جدیدش به این اردو هم نرسیدند.

سردار نیست؛ اما با مهدی خیال‌مان راحت است

سردار آخرین کرونایی تیم ملی است که با وجود منفی شدن تستش هنوز به اردو محلق نشده، مهدی قایدی هم به‌دلیل ابتلاء به کرونا کماکان در لیست انتظار است. اما مهدی طارمی درون زمین خواهد بود؛ او که گل صعود ایران به جام‌جهانی قطر را به عراق زد، هنوز امید اصلی گلزنی ایران است. همچنین کریم انصاری‌فرد، کاوه رضایی و شهاب زاهدی که برای نخستین‌بار به تیم‌ملی دعوت شده‌، دیگر گزینه‌های اسکوچیچ در خط حمله در مقابل عراق خواهند بود.

ترکیب تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل امارات

امیر عابدزاده، سیاوش یزدانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید نورافکن، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی، احمد نورالله‌ی، علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش، وحید امیری و مهدی طارمی.

کد خبر 552615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.