اللهیار صیادمنش راهی هال سیتی شد

بازیکن ایرانی تیم فنرباغچه در یک قرارداد قرضی راهی تیمی در انگلستان شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، باشگاه فنرباغچه ترکیه اعلام کرد که اللهیار صیادمنش، بازیکن ایرانی تیم ملی کشورمان طی قراردادی قرضی راهی هال سیتی در انگلستان شده است و ادامه فصل را در این تیم سپری خواهد کرد.

باشگاه ترک با انتشار بیانیه‌ای کوتاه، حضور اللهیار صیادمنش در تیم هال سیتی انگلیس را به صورت قرضی و تا پایان این فصل تأیید کرد. پیش از این عنوان شده بود صیادمنش با قراردادی دائمی و با مبلغی نزدیک به ۴ یا ۵ میلیون یورو از فنرباغچه راهی هال سیتی خواهد شد.

با این وجود طبق توافقات صورت گرفته مقرر شد تا صیادمنش تنها به صورت قرضی راهی انگلستان شود. او که چندین روز است در این کشور حضور دارد، تست‌های پزشکی باشگاه هال سیتی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته و کاملاً آماده حضور در ترکیب این تیم است.

چند روز پیش نیز صیادمنش در بازی تیم هال سیتی به عنوان مهمان در ورزشگاه حضور یافت تا شایعات در خصوص انتقالش به این تیم را به نوعی تأیید کرده باشد.

باشگاه فنرباغچه در بیانیه کوتاه خود درباره پیوستن اللهیار صیادمنش به هال سیتی نوشت: صیادمنش تا پایان فصل به صورت قرضی به هال سیتی، یکی از تیم‌های چمپیو نشینپ انگلستان پیوست. برای این بازیکن که امروز قراردادش به صورت رسمی امضا شد، آرزوی موفقیت داریم.

کد خبر 552597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.