توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده هرمزگان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان هرمزگان گفت: بنیاد برکت ۶۰۰ دام تلف شده سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان در هرمزگان را تأمین کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منوچهر دانشمند در نشست خبری با خبرنگاران ضمن بیان خدمات ارائه شده به زلزله‌زدگان و سیل زدگان ماه‌های اخیر در هرمزگان، اظهار کرد: در سال ۹۹ بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان کار و پروژه از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام گرفت که شامل مجموعه اقدامات ویژه بهداشتی و درمانی و عمرانی بود.

وی با بیان اینکه امسال نیز ۲۰ رزمایش احسان در قالب خدمات اجتماعی و توزیع بسته‌های معیشتی انجام شده است، تصریح کرد: در سیل و زلزله اخیر در توافق با استانداری هرمزگان، تأمین ۶۰۰ رأس دام را متقبل شدیم که تاکنون توزیع شده و در حال توزیع است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در بحث کشاورزی نیز ۳۰ تن بذر علوفه‌ای را تحویل جهاد کشاورزی استان دادیم تا برای مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده توزیع شود.

وی از تجهیز آشپزخانه در سیل اخیر میناب و رودان و توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در این مناطق نیز از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یاد کرد و عنوان داشت: بنیاد برکت و بنیاد احسان در تمامی بحران‌های سال‌های اخیر در هرمزگان پای کار بوده‌اند و این حمایت‌ها با جدیت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 552590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.